Trợ lý Quản lý Nhà hàng - Assistant Outlet Manager
- Hạn nộp: 30/10/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Ẩm thực
Trợ lý, thư ký
16/10/2025 11:17
Mô tả công việc
2. Prepare monthly training plans and training reports with the manager.
3. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his department and throughout the hotel.
4. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures.
5. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of F&B outlets, hours of operation, etc…
6. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation.
7. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller.
8. Highly visible in the restaurant and handle complaints.
9. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the hotel
10. Take care of all guest paying special attention to V.I.P’s.
11. Solve all problems occurring in area of responsibilities.
12. Maintain good relationship with all associate within the F&B Division and other Division to ensure inter Department relationship.
13. Lead, motivate, train associate and build a good working environment.
14. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift.
15. Attend the daily briefing and monthly F&B meeting.
16. Prepare daily briefing for all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non-alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc.
17. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate.
18. Consult the Chef on daily specials. Make sure that all subordinates knows about each month’s target of sales and work together to achieve the set target
19. Responsible for log book reports to ensure that all guest comments, complaints and daily incident which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the F&B manager.
20. Other task assign by managers
Quyền lợi được hưởng
Quyền lợi:
Mức lương cạnh tranh và các chế độ đãi ngộ hấp dẫn.
Cơ hội phát triển nghề nghiệp và tham gia vào các chương trình đào tạo chuyên sâu.
Yêu cầu công việc
Có 1-2 năm kinh nghiệm tại vị trí tương đương
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Certificate
Two 2x4 Photos
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Bản Pú Nhu, Xã La Pán Tẩn, Huyện Mù Cang Chải, Tỉnh Yên Bái, Việt Nam
-
Resort Mù Cang Chải nép mình e lệ giữa vẻ đẹp ngoạn mục của đất trời Tây Bắc, bao quanh bởi thiên nhiên hùng vĩ cùng những thửa ruộng bậc thang được sáng tạo từ đôi bàn tay khéo léo của đồng bào người Mông sinh sống tại khu vực này. Garrya Mù Cang Chải được quản lý và vận hành bởi tập đoàn Banyan. Là thương hiệu lần đầu tiên xuất hiện tại Việt Nam, Garrya Mù Cang Chải hứa hẹn sẽ mang tới những cơ hội việc làm tuyệt vời với những chế độ vô cùng hấp hẫn tới từ tập đoàn Banyan.
Thông tin liên hệ
-
Nông Văn Sống - Trợ lý Giám đốc nhân sự
-