Front Office & Housekeeping Manager
- Hạn nộp: 31/10/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Quản lý, điều hành
Trưởng ca/ Giám sát
05/10/2025 09:15
Mô tả công việc
- Manage and oversee the overall operations of the hotel and villa system in accordance with premium service standards
- Develop, implement, and supervise operational procedures (SOPs) to ensure consistent service quality.
- Manage and develop the workforce: recruitment, training, performance evaluation, and competency enhancement.
- Manage budgets, optimize revenue, control costs, and ensure profitability.
- Establish, maintain, and strengthen relationships with customers, partners, authorities, and other stakeholders.
- Handle customer issues and complaints, ensuring satisfaction and the best service experience.
- Coordinate with related departments (Sales & Marketing, Accounting, Operations, etc.) to improve business efficiency.
- Propose service development strategies, promotional programs, pricing policies, and market expansion plans.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiable, based on qualifications and experience.
- Full participation in Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance, and other benefits in accordance with the Labor Law and company policies.
- Accommodation provided for employees staying on-site, with lunch and dinner support.
- Company shuttle bus between Ho Chi Minh City and Long An at the beginning and end of each week.
- 13th-month salary, holiday bonuses, annual company trip, year-end party, and other events.
- Fully equipped with all necessary tools and equipment for the job.
Yêu cầu công việc
-Bachelor’s or College degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration, or related fields.
-Experience:
• Minimum 3–5 years of experience in a Hotel/Villa/Resort Manager or Assistant Manager position.
• Candidates with prior experience in 4–5 star hotels or luxury resorts are preferred.
-Professional Skills:
• Expertise in operations management, customer service, and team leadership.
• Strong financial management skills, including budgeting and financial analysis.
• In-depth knowledge of the tourism, hospitality, and premium customer service markets.
-Soft Skills:
• Excellent communication, negotiation, and problem-solving abilities.
• Strategic thinking, multitasking, and ability to work effectively under pressure.
• International English certification preferred (TOEIC ≥ 650, IELTS ≥ 5.5, or equivalent).
• Knowledge of Korean is an advantage.
Yêu cầu hồ sơ
- Application documents with notarized copies
- Health check certificate
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Ấp Thanh Sơn, Xã Đức Huệ, Tỉnh Tây Ninh
-
-
https://royallongangolfandcountryclub.com/
Royal Long An Golf & Country Club tọa lạc tại Long An – thành phố vệ tinh nằm phía Tây của TP. HCM, là khu tổ hợp sân golf – biệt thự nghỉ dưỡng, khách sạn đẳng cấp, tiện nghi với diện tích 2.165,52 ha. Trong đó, sân Golf 27 hố tiêu chuẩn quốc tế rộng hơn 200 ha được ví như trái tim của dự án, hứa hẹn thu hút hàng chục ngàn golfer trong nước và quốc tế đến thi đấu mỗi năm. Sân Royal Long An Golf and Country Club được thiết kế bởi Golfer huyền thoại thế giới – Sir Nick Faldo. Với lối thiết kế hài hòa, tôn vinh văn hóa bản địa, bảo tồn hệ sinh thái thiên nhiên, những bãi cỏ xanh mướt mênh mông ôm trọn những đầm nước mát lành, vừa tạo nên cảnh quan kỳ thú, vừa nâng cao độ khó và thử thách trong mỗi đường bóng với người chơi. Royal Long An Golf & Country Club cung cấp đầy đủ tiện nghi và những dịch vụ phục vụ: nhà hàng, quầy bar, proshop, phòng thay đồ, Spa..v.v. chắc chắn là lựa chọn lý tưởng cho nhiều golfer trong nước và thế giới.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thành Tâm - Chuyên viên Tuyển dụng
-