Guest Relation Supervisor | Giám sát Chăm sóc KH
- Hạn nộp: 20/12/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
24/11/2025 13:43
Mô tả công việc
- Responsible for welcoming and farewell guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection to go beyond guest ‘expectation.
- Manage the activities of guest relations and front office shift ensuring that guests receive prompt, professional attention and personal recognition.
› Manage daily operation of Guest Relations team.
› Examine daily duties, assign tasks and check on progress.
› Provide upscale guest relation experiences for guests throughout their stay.
› Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
› Assist in facilitating smooth and pleasant check-out by conducting billing check one day prior of VIP departure
› Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card and welcome kit
› To ensure to review all VIP bookings and arrange all requirements from the guests
› Keep a visible and active presence in the lobby and the resort premises by communicating with guests for their feedback and offer assistance if necessary.
› Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible
› Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
› Co-ordinate with Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
› Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
› Communicate with guests and staff and follow up to be resolved issues properly.
› Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
› Analyze guest’s feedback from online reviews and suggest ways to improve rating.
› Works with Front Office Manager on manpower planning and management needs
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
- 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
- Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- Duty meal| Ăn ca
- Shuttle bus | Xe đưa đón
- Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.
Yêu cầu công việc
REQUIREMENTS | YÊU CẦU
- Giới tính: Nam
Trình độ: Trung cấp / Cao đẳng chuyên ngành Điện lạnh, Điện công nghiệp, Cơ điện tử hoặc tương đương
Kinh nghiệm: Tối thiểu 1–2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương, ưu tiên trong khách sạn, resort hoặc tòa nhà cao tầng
Kiến thức và kỹ năng: Am hiểu hệ thống điện lạnh trung tâm, VRV/VRF, chiller, AHU, FCU, máy lạnh tủ đứng, split, inverter
Biết đọc sơ đồ kỹ thuật, bản vẽ hệ thống điện – điện lạnh
Có khả năng phát hiện, phân tích và khắc phục sự cố nhanh chóng
Có chứng chỉ nghề điện lạnh hoặc an toàn điện là lợi thế
Tác phong làm việc gọn gàng, trung thực, chịu được áp lực
Ưu tiên có thể làm ca xoay và trực đêm
Yêu cầu hồ sơ
› Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.
› Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
› Excellent communication skills to both external and internal guests.
› Good at English speaking, reading and writing skills.
› Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
› Problem solving and organizational abilities.
› Strong Leadership skills in managing teams
› Ability to manage complex relationships
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thị Bích Lan - HR
-


Zalo