OPERATION MANAGER (F&B)
- Hạn nộp: 20/06/2013
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
HCMC
Giờ hành chính
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Quản lý, điều hành
21/05/2013 20:45
Mô tả công việc
Mô tả chi tiết công việc:
The Operations Manager is responsible for maintaining the key business activities:
- Sales and customer service
- Store operation
- Employee development
- Product knowledge
- Branding / Marketing
* Main duties:
- Set up standard of service and products for store – chain (F&B) in line with Company direction and manage to ensure all standards are implemented properly.
- Drive necessary changes when required to improve productivity and efficiency of the whole chain.
- Coordinate Sales & Marketing Team and Operation team in setting up the strategy, budget, action plan for sales & marketing programs.
- Coordinate with Accounting Team in setting up target of revenue, costs relating to operation.
- Control to ensure all strategy, operation activities are carried out well and in approved budget.
- Control to ensure all costs and revenue are in conformity with plan and target.
- Build and develop strong operation team to deliver effective impact on the whole chain.
Kĩ năng/ Kinh nghiệm:
Trình độ học vấn: Cử nhân Mức kinh nghiệm: 5-10 năm kinh nghiệm Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết:- 5 to 10 years of general management experience with full P&L responsibilities.
- Experience in creating and executing on a growth strategy.
- Experience leading a multi-functional team, including resources such as finance, human resources and business development across geographies, the ideal candidate should bring the credibility to lead a team, including experienced managers, in achieving operational excellence and delivering on the customer service experience.
- Experience in the food service, QSR, casual dining, hospitality industries, or other multi-site regional operation environments.
- Experience in running an Asian traditional food & beverages chain operations is highly preferred.
- Very strong communication and interpersonal skill.
- Fluent speaking Vietnamese and English.
- Customer orientation.
- Excellent negotiation skill.

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 1.000 - 4.999
135/37/50 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Binh Thanh District
-
-
https://www.highlandscoffee.com.vn
Highlands Coffee là tất cả những gì tuyệt vời nhất về cà phê. Từ những gói cà phê bạn mua ở Siêu Thị hay từng tách cà phê bạn thưởng thức ở những nhà hàng khách sạn hàng đầu ở Việt Nam, chúng tôi cam kết phục vụ tách cà phê hoàn hảo nhất và trong từng tách một. Ðược thành lập từ năm 1998 và chỉ tập trung vào mảng cà phê đóng gói, đến năm 2002 thì quán cà phê Highlands Coffee đầu tiên chính thức ra mắt. Tính đến thời điểm nay thì đã có hơn 40 quán hoạt động trên khắp Việt Nam. Highlands Coffee đang tự tin vào một tương lai phát triển bền vững cùng sự vươn lên và lớn mạnh không ngừng của đất nước. Highlands Coffee là một thương hiệu của Công ty Cổ phần Việt Thái Quóc Tế (VTI). Mục tiêu của Công ty chúng tôi là dẫn đầu ngành hàng bán lẻ cao cấp tại Việt Nam
Thông tin liên hệ
-
HR Team
-