Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10077 1

Duty Manager - Quản lý trực ca

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
12/04/2024 11:03

Mô tả công việc

Front Office Operation

  • Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
  • Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
  • Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
  • Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies

Team Management

  • Identify and develop team members with potential
  • Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
  • Prepare weekly staff schedules keeping in mind anticipated business, operating budgets and standards of service

Other Responsibilities

  • Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features
  • Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
  • Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel

Quyền lợi được hưởng

  • Take 2 days off/week
  • 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor
  • Opportunity to grow within your property and across the world
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities

Yêu cầu công việc

  • Diploma in Tourism/Hospitality Management
  • Minimum 2 year of relevant experience
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
  • Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
  • Strong leadership, interpersonal and training skills
  • Good communication skills
  • Results and service oriented with an eye for details
  • Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

Yêu cầu hồ sơ

Cách thức ứng tuyển:

- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob

- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
  • https://www.movenpick.com
  • Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu