CORPORATE SALE MANAGER
- Hạn nộp: 30/04/2016
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
HCMC
Giờ hành chính
07/04/2016 14:14
Mô tả công việc
***Job Summary 1. Perform direct sales and telesales in Corporate/Travel Agent both local and oversea markets 2. Identifying new contacts and developing sales leads 3. Materialize enquiries become confirmed business 4. Producing written quotations/contracts and confirmation * Job Responsibilities. 1Daily work on the assigned target market and perform direct sale through Telemarketing Conversations, Sales Calls/visit (inside HCMC) or Sales Trips to maintain relationship with existing account and build rapport with new prospects. 2. Hunt and materialize group lead/prospect become confirmed business 3. Conduct hotel site inspection and entertainment to key /potential accounts 4. Expand the list of the potential guests and accounts as much as possible (through the target market) and build/maintain a lasting and pleasant relationship with them. 5. Prepare needed materials for Sales Kit, Offer Letter or Contract following approved template to be ready for sending out upon requests. 6. Create and record accounts’ profiles and update into system accordingly 7. Check daily in-house guest list to know the new guests and recognize the repeated guests then arrange to greet them upon arrival or inform Head of Sales or Hotel Manager to greet the VIP/first guest from the new companies/agencies 8. Attend the functions in the city (Networking, ITE, Exhibition,...) upon assignment from Head of Sales
Quyền lợi được hưởng
- Salary : Competitive salary and Bonus - Benefits: 12 days full paid leave a year. - To enjoy the full benefits according to the Labor Code and other regulations
Yêu cầu công việc
- MUST HAVE AT LEAST 1 YEAR EXPERIENCES in the same position or 2 years experiences in Sale for Hotel. Good knowledge in CORPORATE market is a plus. - Excellent communication skills - Well organised - A passion for service and building lasting relationships - Strong presentation skills - High attention to detail. Advanced Organizational Skills - Ability to determine priority tasks and maintain strong attention to detail. - Able to work well with other members of the team.
Yêu cầu hồ sơ
- Cover letter - CV - Related certificates
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 48 Trần Đình Xu, phường Cô Giang, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- http://www.cititels.com
Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel là công ty tiên phong trong việc xây dựng, phát triển và quản lý chuỗi khách sạn phân khúc 3 sao, 4 sao. Niềm tự hào của chúng tôi là tất cả các Khách sạn đều tọa lạc tại khu trung tâm của các Thành phố lớn trên cả nước. Với thiết kế ấn tượng, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tâm và ứng dụng các xu hướng công nghệ hiện đại, tất cả nhằm mục tiêu mang lại sự tiện nghi và thoải mái nhất cho Khách hàng khi lựa chọn trải nghiệm trên hệ thống Khách sạn của chúng tôi. Trong kế hoạch, Công ty TNHH Đầu Tư Quản Lý Cititel dự kiến quản lý khoảng 2000 phòng ở Tp. HCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Đà Lạt và các tỉnh thành khác trong cả nước. Với mục tiêu phục vụ hơn 1 triệu khách mỗi năm trong giai đoạn từ đây cho đến năm 2020, Cititel hân hoan chào đón những Tài năng, ham học hỏi và có khát vọng phát triển sự nghiệp trong ngành dịch vụ mến khách gia nhập vào đội ngũ của chúng tôi
Thông tin liên hệ
- Ms Hương