Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1055711-rodan-ivan 1055711-rodan-ivan.pdf
Rodan Ivan

Rodan Ivan

Hồ sơ 5 sao 170 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/05/1967, 58 tuổi

Ruby House Villa, Hoi An , Vietnam

Cập nhật: 07/05/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Trên 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Business School Ostrava

Economics & Management, - Thạc sĩ

2002 → 2004

Hotelier’s School

Hotel and Restaurant Management - Đại học

1987 → 1991

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

General Manager tại Impiana Resort Chaweng Noi

3/2017 → 3/2019 (2 năm )

Koh Samui, Thailand

• Direct and coordinate the day-to-day operation of resort • Analyzing daily reports and coordinate work with S&M /Revenue Team in Phuket (Impiana managing three properties in Thailand, cooperation with properties in Indonesia and Malaysia, developing resorts in Cambodia, Bali & Maldives) • Maximize sales volume in all areas as per objectives and annual goals • Draw up and carry out plans for restructuring the organization and implementing standards of resort, SOP’s update and following up corporate identity • Direct supervising and work with ExCom committee on implementing innovative tasks and following up budgets with P&L control with daily & weekly briefs • Monitoring daily occupancy, focusing on budget and accurate forecasting • Implementing refurbishment of rooms program and special projects • Supporting daily and couching min 111 staff members to follow up SOP and guests satisfactions in all areas, making efficient and effective operation • Monitoring guest satisfactions, as property is well known at area in business 17 years, part of international hotel chain, part of job is refurbishment of rooms, high profitability all year around, implementing loyalty program, recognition on island market

General Manager tại Silk Sense Hội An River Resort

4/2019 → 12/2019 (7 tháng)

Hoi An, Quảng Nam, Việt Nam

• Direct resort management and daily delegation all HOD’s, developing new SOP’s and procedures for applying five star resort rating license under P&P of local government, reporting to Chairman of company, immediate increasing OCC % and GOP from first 4 months up 25% revenue vs LY , upgrading rooms & resort facilities ,intensive training & development programs and couching all staff , “Safe The Planet “ sustainable & ecofriendly property leader in area with new developing project plan on site • Leading one and only luxury river side resort in area

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo