Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Institute of Hotel Management, Beirut, Lebanon
Professional Service Arts - Cao đẳng
1993 → 1996
Diploma in Professional Service Arts – Restaurant, Culinary, and Catering Management
Concordia University, Montreal, Canada
Hospitality Management - Đại học
2007 → 2017
Marketing, Accounting, and Leadership Courses
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Director of Food and Beverage tại INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA
1/2017 → 2/2018 (1 năm 1 tháng)
Da Nang, Vietnam
Manage all aspects of food and beverage operations including budget setting, cost reductions, and establishing annual revenue targets. Collaborate with cross-functional teams to develop robust marketing and promotional strategies. Provide superior customer service and trained 120 staff members to exceed guest’s expectations. Monitor regulatory changes and ensure all health and safety requirements are met. Streamlined operations and cut wasteful expenditures; measures resulted in 17% cost reduction in Q1, 2017. Implemented events to engage visitors and create opportunities for upselling; events increased revenue by 23%. Organize, plan & conduct APEC 2017, Danang City, Vietnam.
Director of Food and Beverage (pre-opening) tại INTERCONTINENTAL DHAKA
1/2018 → 12/2019 (1 năm 10 tháng)
Dhaka, Bangladesh
Responsible and handling all planning, setup, organizing and preparation works for a successful launch of the property, including outlets concepting, layout, SOP, FF&E, selecting team members, etc… Manage all aspects including budget setting, cost reductions, and establishing annual revenue targets. Collaborate with cross-functional teams to develop robust marketing and promotional strategies. Provide superior customer service and trained 110 team members to exceed guest’s expectations. Monitor regulatory changes and ensure all health and safety requirements are met. Accomplish a successful Opening. Streamlined operations and control expenditures; measures resulted in 38% Division profit in Q1, 2019. Created & Implemented strategic promotions to engage guests and create a memorable experience; measures resulted in 42% above BGT in Q1, 2019.