Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trợ lý, thư ký
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Yasaka Sai Gon Nha Trang hotel
Quản trị nhà hàng khách sạn - Khác
2021 → 2022
Khoá học Quản trị nhà hàng khách sạn
Đại học Kinh tế TP. HCM
Quản trị kinh doanh quốc tế - Đại học
2007 → 2011
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
Tổ chức công việc | |
⦁ Team Work. | |
Làm việc tốt dưới áp lực | |
Thuyết phục | |
Linh hoạt |
Kinh nghiệm làm việc
Admin Assistant of DOE cum Fire safety officer tại Khách sạn InterContinental Nha Trang hotel
12/2016 → 3/2019 (2 năm 2 tháng)
Khánh Hòa
Take care of all kinds of correspondence in the department (writing letters, email, etc.). Place roster/scheduling time attendants and make attendant reports for all staff for salary calculation purposes. Find contractors to get maintenance quotations and make a price comparison sheet. Follow up and track all Engineering contracts, including the sales contracts or maintenance contracts based on IHG brand standards. Contact contractors to make contracts. Raise purchased requests on the Material Control system to buy materials or equipment. Control materials/tools/equipment inventory. Make the monthly energy consumption report. Make the Environmental control report and Hazardous waste control report. Contacting hotel guests, outside contractors, other guests of the Director of Engineering for work order requests resolving and materials/services that suppliers/outside contractors supplied to the hotel.
GM's assistant tại Vinpearl Golf Nha Trang
6/2019 → 10/2021 (2 năm 3 tháng)
Khánh Hòa
Make Action plans, periodic plans, and performance review reports monthly. Make and complete any urgent reports which be requested by superiors/Head office to ensure meet the deadlines. Assist GM to prepare budget quarterly/yearly. Check/make or work with the Bidding department or Construction board for any renovation of contracts. Monthly check audit report/quality service control report. Tracking all licenses/certifications and making a report to the Legal department. Assist GM to conduct some training/testing as requested by the Head office. Support to make/check all proposals to buy new machines/equipment/new service or any renovation and submit to superiors. Raise PR/PO and make payment requests monthly for GM’s office (taxi, air ticket, telephone cost, rental photocopy, express delivery, etc.). Translate documents, email in bilingual. Other duties as requested.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
The Best Employee
12/2017
The Best Employee 2017 at The InterContinental Nha Trang hotel