Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Hàn (Khá)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Sở Du Lịch TP Đà Nẵng
Ngiệp vụ Quản trị khách sạn - Khác
2018 → 2019
Tham các khóa học nghiệp vụ lễ tân chuyên nghiệp và nghiệp vụ quản trị khách sạn do sở du lịch thành phố kết hợp với Tập đoàn tổ chức.
Trường Đại Học Ngoại Ngữ - Đại Học Đà Nẵng
Quốc Tế Học - Đại học
2013 → 2017
Nâng cao kỹ năng về ngôn ngữ Tiếng Anh và ngoại ngữ thứ 2 - Tiếng Hàn Dùng ngôn ngữ để tìm hiểu về Văn hóa - Du Lịch - Ngoại Giao - Chính trị - Ngôn ngữ - Con người ở các nước trong khu vực Đông Nam Á như Hàn Quốc, Nhật Bản, Trung Quốc, Ấn độ,.... Trao dồi các kỹ năng như: đàm phán, thuyết trình, quản trị, các nghiệp vụ du lịch...
Kĩ năng
Quản lý | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
upselling | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại 4* FIVITEL DANANG HOTEL, 388, TRAN HUNG DAO STR., DA NANG CITY, VIETNAM
5/2019 → Hiện tại
Đà Nẵng
Ensuring the front desk is tidy and has all the necessary stationery and materials (e.g. pens, forms and informative leaflets) Operating, training, supervising and supporting FO team, including receptionists, security guards, call center agents, guest relation. Schedule shifts Ensuring timely and accurate customer service Handling complaints and specific customer requests Troubleshoot emergencies Monitoring revenue, room occupancy, room assignments, and ordering office supplies Ensuring proper email distribution Preparing and monitoring FO budget Keep updated records of office expenses and costs Ensuring company policies and security requirements are met. Room Division Manage the hotel's Facebook fanpage and build advertising content. Join the training board of the FVG group and directly train management skills at accommodation units.
Receptionist, Guest Relation, Front Office Supervisor tại KING’S FINGER HOTEL, 171, NGUYEN VAN THOAI STR., DANANG CITY, VIETNAM
7/2017 → 4/2019 (1 năm 9 tháng)
Đà Nẵng
Supervised cashiering activities during the shift Assist with guest complaints, take care and support FO team to resolve problems when guest raise. Ensuring FO staff can do smooth check in and check out, and support guests in handling their requests. Working with Front Office Manager on manpower planning and management needs. Be responsible for keeping our property safe and secure, and participate in any hotel activities related to Fire Life Safety. Conduct shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known. Supervised front office operations during the assigned shift. Perform other duties which may be assigned by the management from time to time. Set targets for Upselling, Member Enrollment, TripAdvisor Assisting GM with accommodation, revenue, room occupancy and personnel recruitment issues.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Học Bổng
11/2016
Học bổng dành cho sinh viên giỏi.
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thị Hải - Giam Đốc điều hành Khách sạn King's Finger Đà Nẵng
khách sạn King's Finger
nguyenthihai@gmail.com