Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
25 - 99
Quản lý, điều hành
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Aviation Academy
Aviation Security Inspection - Cao đẳng
2017 → 2020
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Supervisor tại KOBOP - KOREAN RESTAURANT
12/2019 → 10/2020 (10 tháng)
HCMC
Deliver excellent service to ensure high levels of customer satisfaction. Motivate the sales team to meet sales objectives by training and mentoring staff. Create business strategies to attract new customers, expand store traffic, and enhance profitability. Hire, train, and oversee new staff. Respond to customer complaints and concerns in a professional manner. Ensure store compliance with health and safety regulations. Develop and arrange promotional material and in-store displays. Prepare detailed reports on buying trends, customer requirements, and profits. Undertake store administration duties such as managing store budgets and updating financial records. Monitor inventory levels and order new items.
Secretary tại Xưởng gỗ Xuân Thủy
2/2016 → 2/2017 (1 năm )
HCMC
-Management, take care and solving problems customer, sales agent, supplier and VIP. -Purchase resources - looking a best Plywood and wood supplier. -Take care an old supplier and shipway -Support Payroll and timekeeping -Support design technical sketches