Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
International Academy Bintan in Singapore
Hospitality Management - Cao đẳng
2010 → 2012
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Services Manager tại Zumwhere Restaurant ( Japanese Concept)
2/2021 → 10/2021 (7 tháng)
HCMC
- Plan and direct all services Operation activities for assigned location to achieve business goals. - Work collaboratively and partner with different departments to ensure that efforts to maintain customer satisfaction are consistent. - Assist Head of Operations to conduct financial analysis including forecasting, estimating, monitoring and recovery planning. - Ensuring the successful and effective management of productivity, labor and quality control, communicating job expectations, and planning and reviewing compensation actions. - Expected to analyze space and employee requirements and process workflow, and to ensure that a safe and healthy work experience is maintained. - Oversee recruitment, hiring and training of new employees on all customer support team. - Monitor team productivity and address issues as they arise to ensure maximum efficiency and consistent service experiences. - Day-to-day management of all customer-facing teams to ensure all teams work towards the same goals - Support Restaurant Manager on management skill.