Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Pha Chế Education
Bartender Program – Basic Qualification - Khác
2019 → 2019
Hướng Nghiệp Á Âu School
Barista Program – Basic Qualification - Khác
2015 → 2015
Hồng Bàng University
Furniture design - Đại học
2011 → 2014
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Tổ chức công việc | |
Pha chế |
Kinh nghiệm làm việc
Bartender/ Captain tại Sherwood Suites Saigon
11/2019 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
- Welcome and serve guest in the restaurant - Maintain knowledge of all menus (including Daily Specials, Alternative Cuisine, cocktail list, etc) - Take order for food and beverage through phone and serve in room dining for guest - Making beverage and coffee for guest - Ensure restaurant area, bar counter, pantry, store always clean, neat, and well organized - Support coworker to complete tasks in order to meet guest expectation and satisfaction. Coordinate with Kitchen team to ensure smoothly operation - Inform Restaurant Manager of all customer complaints and makes appropriate efforts to correct the problem. Take in charge of department operation when manager is absent - Assist to train for new staff - Flexibly support other outlets/department to complete task or serve guest - Manipulate POS system to sell, print check, and settle payment - Handle & keep cash at the cashier counter, handle payment by credit card, and other available settlement - Check restaurant equipment inventory monthly with support from accounting department - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures - Helping manager with paper work, office task,..