Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1619495-nguyen-hoang-anh-van 1619495-nguyen-hoang-anh-van.pdf
Nguyễn Hoàng Anh Văn

Nguyễn Hoàng Anh Văn

Hồ sơ 5 sao bạc 229 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/11/1995, 29 tuổi

160 nguyễn văn quỳ, phường phú thuận, quận 7, tp hồ chí minh

Cập nhật: 08/06/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Lâm Đồng, Ninh Thuận
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Hàn (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao đẳng công nghệ Thủ Đức

Tiếng Anh Thương Mại - Cao đẳng

2015 → 2017

Kĩ năng

Teamwork: One team one go . Solidarity is always stronger than being alone so that we are enable to reach the goal
Customer Oriented: Always works in customer’s shoes first to fully defined their insight. From this i could offer the best and personal service for them
Communication: Easy going person love to have conversation with people .what i m looking for here is that i can truly understand and feel sympathy for speaker and find a suitable solution for them

Kinh nghiệm làm việc

Customer consultant tại Hệ thống Anh ngữ Apax Leaders

9/2016 → 1/2017 (4 tháng)

Thành phố Hồ Chí Minh

Contact potential or existing customers to inform them about a service Answer questions about services on fan-page Ask questions to understand customer requirements and close sale Introducing the organization's products or services to customers in order to follow up with further steps of the sales process

Team Leader tại Park Hyatt Saigon

4/2018 → 3/2022 (3 năm 10 tháng)

Thành phố Hồ Chí Minh

Delegate tasks and set deadlines Monitor team performance and report on metric Listen to team members’ feedback and resolve any issues or conflicts Recognize high performance and reward accomplishments Provides exceptional service to Guest and internal customers in other deparment at all time to maintain postive interactions with good working relationships. Handles all guests and internal customer compalints and inquiries in a couteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily. In the absence of Assistant manager or Manager, conducts daily pre- shift briefing to associates on preparation, service... Have a thorough knowledge to answer guest's enquires and to recommend combination and up sell alternatives Ensure full time and casual associates work in a standard and safe manner to prevent or avoid work injures Assist in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies Attend training session and meetings

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Train the Trainer

5/2022

To be departmental trainer by organizing training sessions for associates about Sop and Mos that following up Hotel’s standards

HYSTAR OF THE YEAR

6/2019

Excellent Front Staff Award

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo