Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
HCMC
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
ĐH Sài Gòn
Văn hóa - Du lịch - Cao đẳng
2006 → 2009
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
SENIOR STORE MANAGER tại TRUNG NGUYEN FRANCHISING
6/2019 → 9/2020 (1 năm 3 tháng)
HCM
Manage 03 stores at HCM. - Training Keystaffs, managers store. - Manage revenue in store ( give the plan LSM for improving revenue in store, traning up selling projects… ) - Make sure that all store the same products and services quality. Belongs to the standards company. - Can read, undersand, analysis and control P&L. - Manage and control 100% of the store’s standards on Food safety and Hygiene at all times. - Make regular reports and review of budgets, asset management, performance, expense and purchases. - Customer service: make sure to get all feedbacks of the customer and solve all problems besides that training whole manager team how to solve that in the future. - Take good relationship with related internal and external departments to ensure archievement of objectives.
SETUP - OPERATION SUPPORT TEAM AND TRAINNING tại PHINDELI COFFEE BRAND - NOVA FNB
9/2020 → 11/2020 (2 tháng)
HCM
Support setup new store at province. - Take first order and forecast goods, machine... - Training managers store, connect department ( purchasing, account, HR...) - Make sure that new store's products and services quality is standard. Belongs to the standards company. - Hand over with Store Manager.