Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Công Hoài

Nguyễn Công Hoài

Hồ sơ 5 sao vàng 488 Lượt xem hồ sơ

Nam, 09/03/2001, 23 tuổi

Hai Cang ward, Quy Nhon city, Binh Dinh province

Cập nhật: 14/05/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Bình Định
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I just graduated from Hoa Sen University with a bachelor's degree majoring in Hotel Management. Besides specialized knowledge, I have practical experience through internships at businesses and participating in projects at school. I look forward to working in a dynamic and positive environment. In the near future, I want to improve my skills and knowledge through a company position.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hoa Sen University

Hotel management - Đại học

2019 → 2023

GBA: 3.36/4

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Agent tại Bach suites Saigon

7/2023 → 10/2023 (3 tháng)

Hồ Chí Minh

Perform check-in and check-out procedures Confirm and send booking information successfully Performing as concierge and operator. Contact the customer to confirm and notify the successful booking. Answer and direct incoming calls, providing information and assistance as needed.

Reservation trainee tại An Lam Retreats Saigon River

3/2023 → 6/2023 (3 tháng)

21/4 Trung street, Thuan An city, Binh Duong

An Lam Retreats Saigon River is a five-star resort. During that time, I had experienced: Receiving calls and booking requests from customers. Consulting and providing information on room types, prices and accompanying services. Process booking information from customers, including entering complete and accurate data into the management system. Contact the customer to confirm and notify the successful booking. Perform payment procedures and send invoices to customers. Answer questions and handle arising problems related to booking. Update and track room availability and bookings daily. Perform other related tasks assigned by management. Total room night made: 325 night

Reception trainee tại Saigon-QuyNhon hotel

2/2022 → 4/2022 (2 tháng)

24 Nguyen Hue Street, Le Loi Ward, Quy Nhon City

Perform check-in and check-out procedures for guests. Receive reservations from the sales department and assign rooms for guests. Answer and forward incoming phone calls. Update customer information on property management system.

Mong muốn về công việc

Working in a dynamic and positive environment.

Giải thưởng

APTIS

5/2022

B2

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile