Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Bình Định
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hoa Sen University
Hotel management - Đại học
2019 → 2023
GBA: 3.36/4
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại Bach suites Saigon
7/2023 → 10/2023 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
Perform check-in and check-out procedures Confirm and send booking information successfully Performing as concierge and operator. Contact the customer to confirm and notify the successful booking. Answer and direct incoming calls, providing information and assistance as needed.
Reservation trainee tại An Lam Retreats Saigon River
3/2023 → 6/2023 (3 tháng)
21/4 Trung street, Thuan An city, Binh Duong
An Lam Retreats Saigon River is a five-star resort. During that time, I had experienced: Receiving calls and booking requests from customers. Consulting and providing information on room types, prices and accompanying services. Process booking information from customers, including entering complete and accurate data into the management system. Contact the customer to confirm and notify the successful booking. Perform payment procedures and send invoices to customers. Answer questions and handle arising problems related to booking. Update and track room availability and bookings daily. Perform other related tasks assigned by management. Total room night made: 325 night
Reception trainee tại Saigon-QuyNhon hotel
2/2022 → 4/2022 (2 tháng)
24 Nguyen Hue Street, Le Loi Ward, Quy Nhon City
Perform check-in and check-out procedures for guests. Receive reservations from the sales department and assign rooms for guests. Answer and forward incoming phone calls. Update customer information on property management system.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
APTIS
5/2022
B2