Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1825110-minh-quan-nguyen-tran 1825110-minh-quan-nguyen-tran.pdf
Minh Quân Nguyễn Trần

Minh Quân Nguyễn Trần

Hồ sơ 5 sao bạc 176 Lượt xem hồ sơ

Nam, 14/09/2002, 23 tuổi

Ha Noi

Cập nhật: 16/03/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

I hope to be able to absorb and learn about the hotel and outlet of hotel culture. I hope with the knowledge, experience and effort of learning and cultivating knowledge and skills of the F&B, culinary profession, I can become a knowledgeable person about domestic and foreign cuisine as well as being a part of the hotel, and restaurant that delivers the best experiences to customers.

Trình độ học vấn chuyên môn

Học viện ẩm thực CHM

Culinary Art - Khác

2021 → 2022

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tổ chức công việc
Training and Development
Pha chế rượu và cà phê ý

Kinh nghiệm làm việc

Service Captain tại Pizza 4PS Corporation

8/2021 → 8/2022 (1 năm )

Hà Nội, Việt Nam

Main Responsibilities: - Supervising the implementation of processes, and organizing improvements to improve the quality of operations for the restaurant. - Delivering superior food and beverage service and maximizing customer satisfaction - Maintain effective working relationships and clear communication with colleagues ạnd leaders in the restaurant - Lead a team in all aspects of the restaurant's operations and ensure service standards are followed - Responding efficiently and accurately to restaurant customer complaints - Train new and current employees on proper customer service practices - Work with the kitchen, stewarding, and all leaders to promote the best teamwork for the operations of Pizza 4Ps Achievements and skills gained: - MVP Service Staff Restaurant at March/2022 - Improve English Communication Skills - Extensive food and beverage (F&B) knowledge, with the ability to remember and recall ingredients and dishes to inform customers and partners.

Waitress Internship tại Premier Ressidences Hotel by Accor

10/2022 → 1/2023 (3 tháng)

Phú Quốc

Main Responsibilities: - Providing excellent wait service to ensure satisfaction - Taking customer orders and delivering food and beverages - Making menu recommendations, answering questions and sharing additional information with restaurant patrons

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo