Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học viện ẩm thực CHM
Culinary Art - Khác
2021 → 2022
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tổ chức công việc | |
Training and Development | |
Pha chế rượu và cà phê ý |
Kinh nghiệm làm việc
Service Captain tại Pizza 4PS Corporation
8/2021 → 8/2022 (1 năm )
Hà Nội, Việt Nam
Main Responsibilities: - Supervising the implementation of processes, and organizing improvements to improve the quality of operations for the restaurant. - Delivering superior food and beverage service and maximizing customer satisfaction - Maintain effective working relationships and clear communication with colleagues ạnd leaders in the restaurant - Lead a team in all aspects of the restaurant's operations and ensure service standards are followed - Responding efficiently and accurately to restaurant customer complaints - Train new and current employees on proper customer service practices - Work with the kitchen, stewarding, and all leaders to promote the best teamwork for the operations of Pizza 4Ps Achievements and skills gained: - MVP Service Staff Restaurant at March/2022 - Improve English Communication Skills - Extensive food and beverage (F&B) knowledge, with the ability to remember and recall ingredients and dishes to inform customers and partners.
Waitress Internship tại Premier Ressidences Hotel by Accor
10/2022 → 1/2023 (3 tháng)
Phú Quốc
Main Responsibilities: - Providing excellent wait service to ensure satisfaction - Taking customer orders and delivering food and beverages - Making menu recommendations, answering questions and sharing additional information with restaurant patrons