Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
ĐẠI HỌC SƯ PHẠM TPHCM
GIÁO DỤC CHÍNH TRỊ - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
General Accounting - Cashier tại Ẩm Thực Chay Tuệ
3/2023 → 8/2023 (5 tháng)
Hồ Chí Minh
• Good communication and service customer skills • Cashier and sales at fashion shop. • Enable to do the VAT Invoice • Increasing revenue • Getting the target • Maintain daily payroll summary report in one folder • General Accounting
Branch Manager tại Tima’s Sky Spa
2/2022 → 2/2023 (1 năm )
HCM
• Good communication and service customer skills • Enable to do the VAT Invoice • Timekeeping and make payroll • Arrange therapist’s tour and room to do massage • Goods receipt and goods issue • Supporting Purchasing officer, Cashier, Reception, Counselor, Telesales, Bar • Supporting and training receptionist, cashier, canteen • Supervising and solving the problems in services and facilities at spa • Increasing revenue via making some promotions • Getting the target • Maintain daily payroll summary report in one folder
Branch Manager tại Noir. Spa
12/2019 → 7/2021 (1 năm 7 tháng)
HCM
• Good communication and service customer skills • Enable to do the VAT Invoice • Timekeeping and make payroll • Arrange therapist’s tour and room to do massage • Goods receipt and goods issue • Supporting Purchasing officer, Cashier, Reception, Counselor, Telesales, Bar • Supporting and training receptionist, cashier, canteen • Supervising and solving the problems in services and facilities at spa • Increasing revenue via making some promotions • Getting the target • Maintain daily payroll summary report in one folder
Branch Manager - HR Manager tại Himalaya Health Spa
11/2017 → 11/2019 (2 năm )
HCM
• Good communication and service customer skills • Enable to do the VAT Invoice • Timekeeping and make payroll • Arrange therapist’s tour and room to do massage • Goods receipt and goods issue • Supporting Purchasing officer, Cashier, Reception, Counselor, Telesales, Bar • Supporting and training receptionist, cashier, canteen • Supervising and solving the problems in services and facilities at spa • Increasing revenue via making some promotions • Getting the target • Maintain daily payroll summary report in one folder
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
HCMC Award Certificate
5/2023
“Vo sach Chu dep” HCMC Award Certificate (2003 – 2004) • Student achieves scholarship in the second semester ( 2011 – 2012)