Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
Ngân Hàng Tài Chính - Đại học
2001 → 2004
Đại Học Quốc Gia Hà Nội
Ngoại Ngữ tiếng Pháp - Đại học
1996 → 2000
Kĩ năng
Quản lý | |
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
Thiết Kế - Mỹ Thuật | |
upselling | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tổ chức công việc | |
Sử dụng thành thạo phần mềm MPS - Opera | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Front Desk Staff tại Sofitel Plaza Hanoi
1/2000 → 6/2001 (1 năm 5 tháng)
Hà Nội
Provided excellent customer service and information on hotel services. Ensured prompt and professional check-in and check-out procedure.
Credit Officer tại Sofitel Legend Metropole Hanoi
1/2006 → 7/2008 (2 năm 5 tháng)
Hà Nội
Managed credit and debt collection activities to ensure timely payments and effective management of debts. Handled debt-related issues and disputes as necessary.
Senior Sales Manager tại Sofitel Legend Metropole Hanoi
1/2015 → 1/2017 (2 năm )
Hà Nội
Organized and executed sales campaigns to achieve revenue targets. Supervised sales team activities and provided sales training to new employees. Developed new relationships with customers and maintained existing ones.
Senior Reservation Manager tại Sofitel Legend Metropole Hanoi
1/2001 → 2/2020 (19 năm 1 tháng)
Hà Nội
Managed the hotel reservations department to ensure efficient operations. Developed and implemented strategies to maximize room occupancy and revenue. Collaborated with other departments to ensure a seamless customer experience.
HR Manager tại OOC Technology Solutions
1/2020 → Hiện tại
Hà Nội
Leading recruitment and selection processes to identify and onboard top talent. Developing and implementing training and development programs. Managing staff performance and conducting regular performance reviews
Trưởng phòng kinh doanh tại OOC Technology Solutions
1/2020 → Hiện tại
Hà Nội
Lead the sales team to develop and implement sales strategies to achieve revenue targets. Conduct market research and analysis to identify new opportunities for growth. Collaborate with other departments to ensure efficient and timely delivery of products and services to customers. Build and maintain relationships with key customers and stakeholders
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Hotel Mystery Shopping & Quality Assurance program in all Accor hotels in the South East Asia region in 2010.
1/2010
Won the first prize for Hotel Mystery Shopping & Quality Assurance program in all Accor hotels in the South East Asia region in 2010.
Best Employee Awards
1/2010
Received the Best Employee Awards at Sofitel Legend Metropole Hanoi in 2010.
Best Employee Awards
1/2003
Received the Best Employee Awards at Sofitel Legend Metropole Hanoi in 2003 and 2010.