Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Outlet Manager
Outlet Manager
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
20 - 30 triệu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Giới thiệu bản thân
- Maintain a high customer service focus by approaching your job with the customer always in mind. Have a positive impact, taking personal responsibility and initiative to resolve issues, and always clearly communicating with both customers and colleagues.
- Contribute ideas and suggestions to enhance operational/environmental procedures in the hotel.
- Has basic bar knowledge and the latest trend in beverages.
- Have detailed knowledge of all departmental standards, explaining the standards to team members and managers, and assessing team members' performance against these standards.
- Monitor standards through regular standards review checks.
- Prepare rosters and job schedules for team members to meet business needs. Planning ahead and ensuring adequate resources are available.
- Manage departmental operation and take action where necessary to ensure it runs smoothly, participating in service duties during service periods, where necessary.
- Understand the situation in other departments and its implications for your own department.
- Establish good communication with the kitchen team, providing and communicating clear direction to the team
- Following the company's control procedures, controlling costs without compromising standards.
- Assist with selecting, training, coaching, and developing people to meet the current and future needs of the department and the hotel.
- Assist with carrying out selection interviews and making effective recruitment decisions.
- Understand the quantity and quality of people needed to operate the department.
- Assist with planning and ensuring departmental orientation is carried out. Ensure that standards trainings and assessments are carried out.
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Công nghệ TPHCM - HUTECH
Quản trị khách sạn - Đại học
2013 → 2017
Chuyên ngành quản trị khách sạn, thường xuyên tham gia các hoạt động ngoại khoá và tình nguyện
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Mong muốn về công việc
Môi trường: năng động, chế độ, quyền lợi và lộ trình thăng tiến rõ ràng, tinh thần hỗ trợ nhau trong công việc, thường xuyên có các hoạt động tình nguyện, xã hội và đào tạo cấp bậc quản lý.
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Phước Tùng - Food & Beverage Manager
Four Points by Sheraton Ha Giang
Tung.ngguyen@fourpoints - 0792719324