Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi open university
Economic - Đại học
2004 → 2008
Kĩ năng
Basic computer skills, Problem solving, Adaptability, Active listening, Decision making |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant restaurant Manager; Sales & Marketing Specialist tại Sapa Jade Hill Resort & Spa - Lao Cai Sapa
1/2016 → 1/2020 (4 năm )
Laocai Sapa
Assistant restaurant Manager Responsible for recruting , training and supervising staff; creating staff rotas; Handling customer enquiries and complants; Problem solving; Keeping statistical and financial record. Sales & Marketing Specialist Responsible for gathering/analyzing consumer behavior data, preparing marketing, sales metrics & sales forecasting reports, and monitoring/reporting competitors’ marketing & sales activities. Effectively organized promotional events, and developed closerelationships with tourism websites to obtain quality links and improve rankings from the search-engines. Successfully conducted market research and identified new business opportunities, and maintained/updated impeccable
Hotel Manager & Tour Guide tại Azuze Sapa Hotel
1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)
Dien bien phu. Sapa
Maintained meticulous documentation for all clients that resulted in organized and well-run trips, and actively worked with customers to plan fun-and-unforgettable trips and excursions.
Captain tại The Brix Eastery
3/2020 → 10/2022 (2 năm 7 tháng)
28 Tran Ngoc Điện D2 HCMC
Responsible for taking customer orders, delivering food and beverages, making menu recommendations, answering questions and sharing additional information with restaurant patrons . • Awarded Lead Waitress for efficient turnover time and excellent customer service. • Commended for multitasking in the largest and busiest section of the restaurant during peak hours. • Transformed an extremely difficult customer into a patron by leveraging strengths in premium quality services. • Took an activerole in coaching and developing junior staff.
Customer service tại Omnicomm Vietnam
1/2022 → 7/2023 (1 năm 5 tháng)
126 Dong Van Công D2 HCMC
Analyzed and reported customer feedback to relevant internal stakeholders to improve offered products and services.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Kevin - Assistant manager restaurant
The Brix Saigon
- 0917890077