Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Lan Anh

Phạm Lan Anh

Hồ sơ 5 sao 274 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 03/06/1987, 38 tuổi

28 Mai Chí Thọ Quận 2 TP HCM

Cập nhật: 31/07/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

English/Vietnamese bilingual customer service, Assistant restaurant Manager with over 15 years of experience. An active, friendly and hard- working professional who is a champion for continuous learning and teamwork.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi open university

Economic - Đại học

2004 → 2008

Kĩ năng

Basic computer skills, Problem solving, Adaptability, Active listening, Decision making

Kinh nghiệm làm việc

Assistant restaurant Manager; Sales & Marketing Specialist tại Sapa Jade Hill Resort & Spa - Lao Cai Sapa

1/2016 → 1/2020 (4 năm )

Laocai Sapa

Assistant restaurant Manager Responsible for recruting , training and supervising staff; creating staff rotas; Handling customer enquiries and complants; Problem solving; Keeping statistical and financial record. Sales & Marketing Specialist Responsible for gathering/analyzing consumer behavior data, preparing marketing, sales metrics & sales forecasting reports, and monitoring/reporting competitors’ marketing & sales activities. Effectively organized promotional events, and developed closerelationships with tourism websites to obtain quality links and improve rankings from the search-engines. Successfully conducted market research and identified new business opportunities, and maintained/updated impeccable

Hotel Manager & Tour Guide tại Azuze Sapa Hotel

1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)

Dien bien phu. Sapa

Maintained meticulous documentation for all clients that resulted in organized and well-run trips, and actively worked with customers to plan fun-and-unforgettable trips and excursions.

Captain tại The Brix Eastery

3/2020 → 10/2022 (2 năm 7 tháng)

28 Tran Ngoc Điện D2 HCMC

Responsible for taking customer orders, delivering food and beverages, making menu recommendations, answering questions and sharing additional information with restaurant patrons . • Awarded Lead Waitress for efficient turnover time and excellent customer service. • Commended for multitasking in the largest and busiest section of the restaurant during peak hours. • Transformed an extremely difficult customer into a patron by leveraging strengths in premium quality services. • Took an activerole in coaching and developing junior staff.

Customer service tại Omnicomm Vietnam

1/2022 → 7/2023 (1 năm 5 tháng)

126 Dong Van Công D2 HCMC

Analyzed and reported customer feedback to relevant internal stakeholders to improve offered products and services.

Mong muốn về công việc

It seems like an opportunity to build the specific skills I want to be learning in my career, while working in the F&B industry I’m most interested in.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Kevin - Assistant manager restaurant

The Brix Saigon

- 0917890077

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo