Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Văn Kim Cang

Trần Văn Kim Cang

Hồ sơ 5 sao 177 Lượt xem hồ sơ

Nam, 10/11/1990, 34 tuổi

32/1 Lê Đình Thám, Quận Hải Châu, Tp Đà Nẵng

Cập nhật: 24/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

My name is Kim Cang, i have skills and qualities to match the job and to perform good mission i have experience working with another people and acument at work. and i someone who is seeking to learn and develop. i confident i can do well this job and i can bring excellent service to customers. out side of work i keep myself fit and active. I am a positive people and alwayls responsibility for my duties and job I really want to do this job, i was lose alot of time to know my passion and orientation when im learn in the shool. in working process in my first company i was have mentor by my boss and from that i found my favorite job so i wanna follow it with long target and professional, im happy when i work in Fnb so that’s why i choose this job

Trình độ học vấn chuyên môn

VCCI

marketing trực tiếp - Khác

2013 → 2013

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

SERVICE CAPTAIN tại InterContinental Danang Sun Peninsula Resort

3/2013 → 5/2014 (1 năm 2 tháng)

ĐÀ NẴNG

Assist in the management of restaurant Ngày sinh 10/11/1990 Giới tính Male Số điện thoại 0905 686 344 Email kimcang1990@gmail.com Địa chỉ 32/1 Lê Đình Thám, Quận Hải Châu, Tp Đà Nẵng Website MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP Apply experience in executive management skills and industry understanding to become a professional manager with a higher position in the future, bringing a lot of value to customers. Thereby helping the Company increase the number of customers and expand the customer base. KỸ NĂNG Tin học văn phòng Tiếng Anh ● Enjoy wine ● Book ● Music - Assist in the management of food and beverage quality, service standards, and customer satisfaction - Split work schedule - Always check customer satisfaction, contact and build relationships with customers

OUTLET MANAGER tại NOVOTEL DANANG PREMIER HAN RIVER HOTEL

6/2014 → 4/2020 (5 năm 10 tháng)

ĐÀ NẴNG

Manage personnel in the department, the company's common assets - Responsible for assigned sales - Training personnel, assigning tasks and dividing schedules - Proposing to replace, renew the tools in the department - Overall evaluation of employee quality monthly, quarterly and annually - Customer care and satisfaction checking and customer relationship building - Training SOP - Up selling skill - communicate skill - Support to run marketing programs

FBM tại ANCHOR BISTRO & BOUTIQUE

5/2020 → 9/2021 (1 năm 4 tháng)

ĐÀ NẴNG

Management of Sales - nance - commodity - assets at the restaurant - Resolve customer problems and complaints - Training SOP - Up selling skill - communicate skill - General work management - Proposing - Renew - Service standards management - Support to run marketing programs

FBM tại GALINA HOTEL NHA TRANG

10/2021 → 12/2022 (1 năm 2 tháng)

NHA TRANG

Management of Sales - nance - commodity - assets at the restaurant - Resolve customer problems and complaints - Training SOP - Up selling skill - communicate skill - General work management - Proposing - Renew - Service standards management - Support to run marketing programs

General Manager tại MALIBU BEACH CLUB

1/2023 → 4/2023 (3 tháng)

Việt Nam

Management of Sales - nance - commodity - assets at the restaurant - Resolve customer problems and complaints - Training SOP- Up selling skill- communicate skill - General work management - Proposing - Renew - Service standards management

Mong muốn về công việc

Apply experience in executive management skills and industry understanding to become a professional manager with a higher position in the future, bringing a lot of value to customers. Thereby helping the Company increase the number of customers and expand the customer base.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo