Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kaplan Singapore
Hospitality Management - Cao đẳng
2017 → 2019
Swiss Hotel Management School
Hospitality - Đại học
2019 → 2023
Graduated with First Class Honors results
Kĩ năng
Fast response to the guest’s requests, good teamwork and adapt to the new environment quickly |
Kinh nghiệm làm việc
Thực tập tại 1 Hotel South Beach
2/2024 → 2/2025 (1 năm )
Miami, Florida, USA
Working in multiple restaurants in the hotel include breakfast buffet restaurants, rooftop bar, beach club and in room dinning as a host, server and supervisor Greeting and collecting guest’s information to create guest profile Setting up and manage breakfast buffet station for 300 to over 500 per day Taking care the guest and paying attention to increase guest experience during their stay Manage and support team members as a manager role Collaborating with front desk and guest relation department to delivery VIP amenity
Waitress tại Bamee Bistro Lausanne
2/2021 → 8/2021 (6 tháng)
Rue Chaucrau 6, 1003 Lausanne, Switzerland
Serving more than 300 customers per day, requiring fast and standard service Requires good communication skills with customers and up-sell skills Practice basic drink barista skills Manage invoices, take daily inventory and order necessary items for the store.
Buffet Staff, Room Service tại Klinik Schloss Mammern
2/2022 → 6/2022 (4 tháng)
Dr. A. O.Fleisch-Strasse 3, 8265 Mammern, Switzerland
Extremely strict service standards are required to ensure the standards of a high-end resort for patients with a large scale and a history of more than 150 years. Start as a food runner with the responsibility of preparing and ensuring food quality before serving Move into a service position after meeting the necessary requirements to communicate and care for customers according to strict health standards