Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
CĐ DL Kinh Tế Kỹ Thuật Đông Du Đà Nẵng
Kế Toán - Cao đẳng
2005 → 2008
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Trợ lý Quản lý tại Galaxy E-gaming club Rex Hotel
4/2015 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Overseeing and handling everything in my working shift (staff, customer, system, etc.) - Training new Supervisor, watching the staff. Periodically evaluate all staff. - Briefing for staff the important things, new promotions. - Resolved customer complaints about games, points, etc. based club’s regulations, sudden things happening. - To follow how customers play, how clubs win and lose then distribute staff to change areas on the floor. - And also be responsible for managing the club’s budget to ensure all transactions go smoothly. - Monitor gaming areas for overcrowding and potential cheating, and take appropriate action when necessary. - Associate with the Marketing Dept. to evaluate customers and promotion programs then develop and implement strategies to increase revenue and reduce expenses. - Reviewing reports from surveillance teams regarding suspicious activity on the floor. - Work closely with other members of management to ensure the smooth operation on the floor. - Update soon everything from the Director’s request. - Report accuratly to the Director of Revenue, the problems in working shift. - Perform other duties as assigned by upper management.