Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Lâm Đồng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Dalat Teacher Training Collage
Business English in Hotel & Restaurant 2013 - Cao đẳng
2011 → 2013
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Quản lý | |
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
Adobe Illustrator | |
Adobe Photoshop | |
upselling | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Communication & interpersonal Skills | |
Problem solving & critical thinking | |
Customer focus & relationship managerment |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Executive - Banquet tại DALAT PALACE HERITAGE HOTEL & DU PARC DALAT HOTEL
4/2020 → / (5 năm 2 tháng)
ĐÀ LẠT
Selling guest rooms, catering services and banquet facilities. Provide high-level administrative support by conducting research, preparing statistical reports, collecting and processing data, resolving guest issues and also perform clerical functions Answer telephone and respond to caller inquiries in a pleasant manner. Responsible forcoordinating internally with the sales &marketing team. Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers. Good relationship with Travel Agent, corporate company and return guest. Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities. Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders. Acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients. Closely following up on all business leads within a 24 hour response time line to clients.
Guest Service Staff (2014-2016) and Deputy of Guest Service Manager (2016 - 2019) tại DALAT PALACE HERITAGE HOTEL & DU PARC DALAT HOTEL
4/2021 → Hiện tại
ĐÀ LẠT
Providing excellent customer service Making sure a customer is happy and satisfied with a company’s products or services Involves providing service to a customer in a timely, pleasant manner. In order to provide excellent customer service, one needs superb communication and problem resolution skills. Responsibility to deputies and assist with managing the overall day to day running of all aspects of the hotel services, including customer service, transportation, training and develop new staff. Assisting customer to be extremely helpful, positive and informative
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
NHÂN VIÊN XUẤT SẮC NHẤT NĂM 2022
1/2022
Best sales employee of the year.
Thông tin tham khảo
ROYAL DL JOINT STOCK COMPANY - Sales Executive - banquet
DALAT PALACE HERITAGE + DU PARC DALAT HOTEL
thuytrangsammy@gmail.com - 0964968979