Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Sammy Ngn

Sammy Ngn

Hồ sơ 5 sao bạc 136 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 10/05/1990, 35 tuổi

12/2 Lê Văn Tám - Phường 10 - Đà Lạt _ Lâm Đồng

Cập nhật: 01/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Lâm Đồng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

With 10 years of work experience, I aim to leverage my management skills and leadership abilities to efficiently complete all tasks, overcome challenges, and assist the company in achieving its objectives. I am excited about the prospect of furthering my career and advancing into higher positions within the next two years

Trình độ học vấn chuyên môn

Dalat Teacher Training Collage

Business English in Hotel & Restaurant 2013 - Cao đẳng

2011 → 2013

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Sáng tạo
Quản lí thời gian
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
upselling
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
Communication & interpersonal Skills
Problem solving & critical thinking
Customer focus & relationship managerment

Kinh nghiệm làm việc

Sales Executive - Banquet tại DALAT PALACE HERITAGE HOTEL & DU PARC DALAT HOTEL

4/2020 → / (5 năm 2 tháng)

ĐÀ LẠT

Selling guest rooms, catering services and banquet facilities. Provide high-level administrative support by conducting research, preparing statistical reports, collecting and processing data, resolving guest issues and also perform clerical functions Answer telephone and respond to caller inquiries in a pleasant manner. Responsible forcoordinating internally with the sales &marketing team. Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers. Good relationship with Travel Agent, corporate company and return guest. Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities. Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders. Acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients. Closely following up on all business leads within a 24 hour response time line to clients.

Guest Service Staff (2014-2016) and Deputy of Guest Service Manager (2016 - 2019) tại DALAT PALACE HERITAGE HOTEL & DU PARC DALAT HOTEL

4/2021 → Hiện tại

ĐÀ LẠT

Providing excellent customer service Making sure a customer is happy and satisfied with a company’s products or services Involves providing service to a customer in a timely, pleasant manner. In order to provide excellent customer service, one needs superb communication and problem resolution skills. Responsibility to deputies and assist with managing the overall day to day running of all aspects of the hotel services, including customer service, transportation, training and develop new staff. Assisting customer to be extremely helpful, positive and informative

Mong muốn về công việc

SALES MANAGER, SALES BANQUET.

Giải thưởng

NHÂN VIÊN XUẤT SẮC NHẤT NĂM 2022

1/2022

Best sales employee of the year.

Thông tin tham khảo

ROYAL DL JOINT STOCK COMPANY - Sales Executive - banquet

DALAT PALACE HERITAGE + DU PARC DALAT HOTEL

thuytrangsammy@gmail.com - 0964968979

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo