Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tô Hiến Nam

Tô Hiến Nam

Hồ sơ 5 sao 41 Lượt xem hồ sơ

Nam, 21/03/1976, 49 tuổi

Nguyễn Chánh, Cầu Giấy, Hà Nội

Cập nhật: 03/01/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

with over 28 years of extensive experience in the hospitality sector, specializing in luxury hotels, resorts, and ne dining establishments. Adept at overseeing all aspects of operations, including strategic planning, team leadership, customer service excellence, and nancial performance. Proven ability to drive revenue growth, enhance guest satisfaction, and foster a culture of innovation and continuous improvement.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Duy Tân

Kinh Tế Du lịch - Đại học

1995 → 1999

Student and :1999-2002: F&B manager/ FOM/ sales manager of Central hotel in Quang Ngai 1997-1998: F&B Manager of Bach Dang Hotel in Đa Nang city 1996 : Waiter and Superior of Tự Do Restaurant ( Chinese Restaurant) in Đa Nang City

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

DIRECTOR OF SALES AND MARKETING tại Seahorse Resort & Spa

4/2011 → Hiện tại

Vietnam

- Full responsibility for the long term strategic planning of the growth, charge of preparation and achievement of business plans, marketing plans. - Develop policies relating to products/services pricing, terms and corporate. - Dene and implement strategy, develop and control organizational structure i.e. charge of identication, orientation, motivation and evaluation of the management of sales and marketing and reservation team. - Responsible for issuing Contract of TOP accounts , Travel agent , Corporate , OTAs and FIT/walk-in. - Make the survey of all competitors’ standard services and facilities . - Entertain important Travel Agents and Corporate, media, PR accounts to keep relationship and maximize business opportunity. - Propose ideas and collect guests’ feedback for designing the yearly sales & marketing plan and promotion programs. Special Summer Promotion Program applicable to domestic/expatriate.

Mong muốn về công việc

Dynamic and results-driven General Manager with over 28 years of extensive experience in the hospitality sector, specializing in luxury hotels, resorts, and ne dining establishments. Adept at overseeing all aspects of operations, including strategic planning, team leadership, customer service excellence, and nancial performance. Proven ability to drive revenue growth, enhance guest satisfaction, and foster a culture of innovation and continuous improvement.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo