Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Thị Mỹ Nhi

Phạm Thị Mỹ Nhi

Hồ sơ 5 sao bạc 98 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/09/2000, 24 tuổi

Ninh Hòa, Khánh Hòa, Việt Nam

Cập nhật: 07/02/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Motivated with an open mind, a passion for the hospitality industry. I am also hardworking, determined and sociable. My curiosity and quick-learning skills allow me to adapt to any environment and new situations. I am seeking opportunities to make a meaningful impact, continuous learn and in order to achieve my goal to grow within the Reservation department.

Trình độ học vấn chuyên môn

NHA TRANG UNIVERSITY

ENGLISH LINGUISTICS- FACULTY OF FOREIGN LANGUAGES - Đại học

2018 → 2022

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
upselling
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

OPERATOR/ RECEPTIONIST tại L'alya Ninh Vân Bay

7/2022 → 5/2023 (10 tháng)

Khanh Hoa

• Resolve customer queries in a timely and accurate way through inbound call, or directly meet at The Lobby with a prompt, caring and helpful attitude. • Aware of the resort's latest information, promotion, packages relating to rooms and other outlet to accurately introduce to guests • Do Daily-manifest on Excel for resort's Operation • Do Reports: Cash Flow, Return Guest, Safety Box Key, Money Exchange,... • Follow-up information quickly and notify for the department concerned • Read carefully the correspondence of the booking from Reservation in advance one day to catch the highlight guest's information.

RESERVATIONS AGENT tại Zannier Bai San Ho

5/2023 → Hiện tại

Phu Yen

• Processes reservations by mail, telephone, online channels, central Reservation.. from the sales office, other departments, and travel agents. • Administer all reservations, cancellations and no-shows/ Pick up reports/ Maintain a daily and monthly reporting (forecast/ RN pick up,..) • Responds to all guest reservation requests in order to ensure guests comfort, satisfaction and safety. • Assists and prepare in groups pre-arrival process • Update No-shows and cancellations on all OTA's without fail to avoid and unwanted commissions. • Handles any request for pre- booking of F&B experiences, transportation, activities , Day pass, Photoshooting promptly and accurately. Details are shared with the concerned department or third party accurately. • Keep track Tentative / Provisional bookings entered on the system and follow up done for deposits/guarantee. • Records and files all reservation correspondence on prescribed folders

Mong muốn về công việc

To work in a 05 star professional environment

Giải thưởng

The star of the month

11/2023

The star of the month

The Champion in Ring the Golden Bell of Product knowledge Competition

11/2023

The Champion in Ring the Golden Bell of Product knowledge Competition

The best Employee of Quarter 1

7/2024

The best Employee of Quarter 1

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo