Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trí Nguyễn

Trí Nguyễn

Hồ sơ 5 sao vàng 48 Lượt xem hồ sơ

Nam, 08/10/1991, 33 tuổi

52/17 Nguyễn An Ninh, Phường 7, Thành Phố Vũng Tàu, Tỉnh BR-VT

Cập nhật: 13/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Outlet Manager
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Là một người hoà đồng, vui tính, có khả năng quản lý nhân sự, có khả năng bao quát công việc, giải quyết vấn đề, chịu được áp lực công việc. Nhìn nhận quan sát và có khả năng đóng góp ý kiến để cải thiện chất lượng dịch vụ tốt hơn trong công ty cũng như cải thiện chất lượng dịch vụ khách hàng nâng tầm dịch vụ chăm sóc khách hàng.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Quốc Tế Hồng Bàng

Quản Trị Nhà Hàng Khách Sạn - Đại học

2009 → 2013

Đại học Bà Rịa Vũng Tàu

Tiếng Anh Thương Mại - Đại học

2014 → 2018

Tham gia giảng dạy tiếng anh tại các trung tâm anh ngữ trong thành phố Vũng Tàu.

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Customer Services Specialist tại Melia Hotels International

7/2024 → Hiện tại

Bà Rịa Vũng Tàu

Reception Supervisor tại Sai Gon Paradise Hotel

9/2022 → 3/2024 (1 năm 5 tháng)

Hồ Chí Minh

Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known. - Supervise front office operations during assigned shift. - Maintenance of guest information, information about local events. - Supervise the use of the public address system. - Supervise group booking. - Assisting with serious complaints, supervise cashiering activities during shift. - Cash handling and banking procedure, dealing with irregular payments, instructing staff in credit policies and facilities. - Carry out Debtor report, supervise the cashiering system. - In conjunction with IT manager to ensure the hotel system is maintained in accordance with the standard operating procedures. - To ensure that all refused business is recorded and reported to Front Desk Manager. - Works with Manager and Human Resource Manager to ensure the department performance of staff. - Conduct on the job training in accordance with the departmental standards and procedures and maintains a record of progress for each staff member. - Ensure new staff attend Corporate Orientation within first month of hire. - Coach, counsel and discipline staff in breach of hotel policies and department procedures, providing constructive feedback to enhance performance. - Be aware of duty of care and adhere to occupational , health and safety legislation, policies and procedures. policies and procedures. 09/2022 - 03/2024 Chi tiết hồ sơ ứng viên - Nguyễn Minh Trí Trang 2 / 3 Học vấn - Ngoại ngữ - Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly. - Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements.

Team Leader Customer Services tại Công ty DHL

3/2019 → 5/2021 (2 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

Accept and register bookings for DHL services. - Offer alternatives to customers and seize up selling and cross-selling opportunities of valued added services (e.g., Sales Leads, shipment insurance) during interaction with the customer. - Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas, such as customs requirements, transit time, and prices. - Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each customer’s varying needs and demands. - Liaise with Operations and other departments to quickly and efficiently resolve customer issues and queries. - Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology, and service to enhance customer’s experience with DHL. - Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customer’s needs within reasonable limits in consultation with CS Supervisors and Managers. - Assist the supervisors (if applicable) in carrying out relevant CS orientation/ training programs for new or existing CS staff. - Manage and schedule the working shift to all the CS staff. - Take representative at the meeting every months. Accomplished and noticed all the reports everyday to supervisors and managers. - Handle quickly all customer’s complaints in a phone call. - Do a favor things to help supervisors and managers as they requested.

Mong muốn về công việc

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, đồng nghiệp hoà đồng, gắn bó vì mục tiêu chung, vị trí mong muốn giám sát hoặc quản lý, thời gian có thể làm theo ca, mức thu nhập mong muốn 12-15trieu/ tháng.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo