Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học sư phạm TP HCM
Quan hệ quốc tế - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tổ chức công việc | |
Teamwork | |
- Có khả năng thương lượng, đàm phán tốt. |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại CÔNG TY TNHH CBRE (Việt Nam)
5/2024 → 1/2025 (8 tháng)
TP HCM
Responding promptly and politely regarding all messages, requests, enquiries, complaints, deliveries for owners, tenants and/or visitors & inform relevant departments and management office and follow up to ensure that these are resolved within a day. Monitoring and control of building access in cooperation with Security Department. In charge of registering resident card, motorbike and car for tenant and the owner. In charge of service fee reminders to ensure 90% of residents pay fees on time.
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Savills Việt Nam - Chi nhánh Hồ Chí Minh
5/2022 → 5/2024 (2 năm )
TP Hồ Chí Minh
Building Receptionist cum customer service officer - Full time Handle an average of 50+ customer inquiries per day via hotline, email, and live chat. Resolve customer issues efficiently, maintaining a 98% customer satisfaction rate. Collaborate with relevant departments to resolve customer complaints and requests within 24 hours. In charge of service fee reminders to ensure 90% of residents pay fees on time. In charge of supporting registration of resident information on the system and temporary residence registration for foreign guests during the day In charge of planning decoration and organizing building events
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Học bổng AEON 1%
10/2018
Out of 10 students with high GPA received scholarships