Thông tin liên hệ
 Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
 Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất | 
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có | 
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có | 
                                    Kinh nghiệm làm việc 
Trên 20 năm
                            Trên 20 năm
                                    Vị trí 
Tổng giám đốc/ Giám đốc
                            Tổng giám đốc/ Giám đốc
                                    Ngoại ngữ 
Tiếng Anh (Khá)
                            Tiếng Anh (Khá)
                                    Quy mô công ty lớn nhất từng làm 
100 - 499
                            100 - 499
                            Công việc mong muốn 
Quản lý, điều hành
                    Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Always dedicated, learning and loving the profession in the hospitality industry. Dynamic and results-driven Sales skill with over 28 years of extensive experience in the 
hospitality sector, specializing in luxury hotels, resorts, and ne dining establishments. 
Adept at overseeing all aspects of operations, including strategic planning, team leadership, 
customer service excellence, and nancial performance. Proven ability to drive revenue 
growth, enhance guest satisfaction, and foster a culture of innovation and continuous 
improvement. 
                    Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Duy Tân
Kinh Tế Du lịch - Đại học
1995 → 1999
Kĩ năng
| Quản lý | |
| Quản lí thời gian | |
| Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
| Training and Development | |
| Tổ chức công việc | |
| Training and Development | 
Kinh nghiệm làm việc
Mong muốn về công việc
Dynamic and results-driven General Manager with over 28 years of extensive experience in the hospitality sector, specializing in luxury hotels, resorts, and fine dining establishments. Adept at overseeing all aspects of operations, including strategic planning, team leadership, customer service excellence, and financial performance. Proven ability to drive revenue growth, enhance guest satisfaction, and foster a culture of innovation and continuous improvement.
                    

 
							 
					
 Zalo
 Zalo 
        
             
        
        
            