Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

HUONG HA

HUONG HA

Hồ sơ 5 sao 23 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 10/10/1983, 41 tuổi

So 5 Nguyen Dao An - Phu Dien - Bac Tu Liem - Ha Noi

Cập nhật: 07/04/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

Highly motivated and results-oriented Purchasing Manager with more than 2 years of experience in the hotel industry. Proven ability to optimize procurement processes, negotiate favorable contracts, and maintain strong supplier relationships. Expertise in cost control, inventory management, and ensuring the timely delivery of high-quality goods and services. Seeking to leverage my skills and experience where I can apply my knowledge and skills for continuous improvement

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại Ngữ Học viện Khoa Học Quân Sự

Tiếng Pháp - Đại học

2003 → 2009

Kĩ năng

Quản lý
Tổ chức công việc
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

Trưởng phòng thu mua tại Khách sạn JW Marriott Hà Nội

6/2023 → Hiện tại

Hà Nội Việt Nam

Receive requisition from different department and contact with vendor for quote, needs and contract. Evaluate and negotiate for choosing the suitable vendor. Work with project about renovation building, spare part, import and export Work with Dept for request and monitor the PR order to delivery timeline Do monthly expenses , reports, internal audit with vendor. Interest with all the techniques requirements Renew contract monthtly

Mong muốn về công việc

Highly motivated and results-oriented Purchasing Manager with more than 2 years of experience in the hotel industry. Proven ability to optimize procurement processes, negotiate favorable contracts, and maintain strong supplier relationships. Expertise in cost control, inventory management, and ensuring the timely delivery of high-quality goods and services. Seeking to leverage my skills and experience where I can apply my knowledge and skills for continuous improvement.

Giải thưởng

Griffin Award 2015

8/2015

best employee and best performance of work contribution

Thông tin tham khảo

Ken Teng - Assistant Director of FB

khách sạn Jw Marriott Hà Nội

ken.teng@marriott.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo