Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
N/A
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Ngoại ngữ
N/A
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Dynamic hospitality management leader with over 15 years of international experience across a wide variety of property settings in the Maldives, Thailand, Cambodia, Laos, UAE, KSA, Egypt, and Tanzania. Proven track record in delivering exceptional guest service, driving revenue growth, optimizing guest journeys, and leading multicultural teams. Specialized in guest services, operations, revenue management, and e-commerce, with a commitment to implementing international quality standards while creating memorable experiences that drive guest satisfaction and profitability.
Trình độ học vấn chuyên môn
Helwan University
Hospitality & Tourism Management - Guidance - Đại học
2006 → 2013
Kĩ năng
Guest Experience Management | |
Guest Relations Management | |
Hotel Management | |
Hotel Manager | |
Resort Management | |
Resort Manager | |
Resort Operations | |
Revenue Management | |
Guest Service | |
English | |
Hotel Operations | |
Quality Management |
Kinh nghiệm làm việc
Hospitality Management Roles tại Hotels & Resorts
12/2013 → 12/2024 (11 năm )
Worldwide
Mong muốn về công việc
Hotel Manager, Resort Manager, Operations Manager, Guest Experience Manager, Assistant Hotel Manager
Giải thưởng
Thanks Appreciation Letter
11/2017
Thanks & Appreciation Letters for exceeding guests expectations
Thông tin tham khảo
Furnished upon request - in a file
Provided upon request in a separate file
peterhazem@outlook.com - +201021005200