Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Khá)
500 - 999
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Mở TP. HCM
Kinh Tế Học - Thạc sĩ
2011 → 2014
Đại Học Văn Lang
Quản Trị Kinh Doanh - Đại học
1997 → 2001
Kĩ năng
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Manager of Customer Service Training tại Masterise Homes
3/2024 → 6/2025 (1 năm 3 tháng)
TP. HCM
• TNA, design training documents, plan, and implement of training customer service programs for all employees who interact with customers: sales staff, receptionists, maintenance staff, security staff, F&B staff, contractual staff, cleaning staff, office staff and managers • Build standards for appearance, service and operations and audit compliance • Develop evaluation criteria and conduct regular inspections to ensure compliance with standards of groomings, operational standards, and customer service • Build training procedures, policies, rules in trainng • Train and coach internal trainers to delivery training programs • Build training program for managers in customer service department • Oversee and establish relationship with vendors to provide additional training programs • Develop an annual budget for training programs