Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phú Hưng Nguyễn

Phú Hưng Nguyễn

Hồ sơ 5 sao vàng 33 Lượt xem hồ sơ

Nam, 22/12/2001, 23 tuổi

MP7 Mizuki Park, Bình Hưng, Bình Chánh, Tp. Hồ Chí Minh

Cập nhật: 16/06/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

Graduate of Centennial College with a Diploma in Hospitality Management - Hotel Operations Management and 3 years of experience in the hospitality industry. Skilled in problem-solving, customer relations, cost management, and accounting with a strong foundation in industry. Proven ability to manage multiple tasks e ciently while maintaining high standards of service. With proven leadership and teamwork abilities, ensure smooth operations and high-quality service

Trình độ học vấn chuyên môn

Centennial College

Hospitality-Hotel Operation Management - Cao đẳng

2020 → 2022

Kĩ năng

Problem Solving
Team Management
Accounting
Sales & Upselling
Adaptability & Learning Mindset
Communication
Cultural Awareness
Customer Relationship Management
POS system operations
Inventory Management
Marketing
Customer Service

Kinh nghiệm làm việc

Manager & Baker tại Bake code Chatime

10/2022 → 5/2025 (2 năm 7 tháng)

Toronto,Canada

1.Tearista: from October,2022 to April,2023 • Operated POS systems for quick and accurate transactions • Provided excellent customer service, ensuring accurate orders and satisfaction • Prepared necessary ingredients and supplies for both opening and closing shifts • Memorized and executed recipes for specialty and seasonal beverages • Maintained cleanliness and sanitized equipment to meet health standards 2. Baker: from April,2023 to September,2023 and January,2025 to Present • Baked fresh bread each morning, meeting quality and time standards • Designed and decorated cakes, ensuring quality and customer satisfaction • Displayed all bread and cake, ensuring proper presentation and looking great • Ordered baking ingredients using the company system to maintain stock levels • Prepared ingredients and components to meet daily operational needs • Packaging cakes and maintaining to ensure customer health and safety 3. Store Manager: from September,2023 to January,2025 • Checking and ordering beverage stock and supplies. • Ensure store hygiene and safety standards meet organizational and safety goals • Manage service quality • E ectively address customer complaints and maintain high service standards • Accurately calculate costs and make work schedules to maximize labour costs • Provide suggestions and ideas to enhance work quality • Use accounting skills to handle revenue calculations and cash management • Interviews and trains new hire

Mong muốn về công việc

Mong muốn môi trường làm việc hoà đồng, công việc phù hợp với chuyên ngành và cá nhân

Giải thưởng

Employee of the year 2023

12/2023

The best employee in the store in 2023 with good quality of work, compliance with all regulations and ensuring quality of work and store management resulting in high quality and revenue

Thông tin tham khảo

Nicolas - Manager

Bakecode Chatime

Bakecode@outlook.ca

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo