Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/2579951-nguyen-nhu-khanh 2579951-nguyen-nhu-khanh.pdf
Nguyễn Như Khanh

Nguyễn Như Khanh

Hồ sơ 5 sao 46 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/04/1978, 47 tuổi

236 Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 16/06/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
50 - 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Đà Nẵng, Quảng Nam, Bắc Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

With more than 25 years’ experience working in some of Hanoi’s best hotels andbuilding management companies. I have already become the General Manager withCen Cuckoo, a member of Cen Land, General Manager of Brandi Hotel Group,Super Candle Hotel, Myway Hotel & Residence, Operation Manager of VietnamHospitality Group and Operation Manager/Hotel & Resort consultant of Savills Vietnam.Now I would like to continue on this path and work in an international environment withforeign management and further my already relatively firm professional understandingof all aspects of the Front Office, Housekeeping, Sale and Marketing, PropertyManagement as well as the commercial aspects of this Industry.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học kinh tế quốc dân

Quản trị kinh doanh - Đại học

2004 → 2009

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Giám đốc điều hành tại Cen Cuckoo ( a Member of Cen Land)

6/2025 → Hiện tại

Hà Nội

Give strategic advice and report results and findings to chairman and board members. Manage resources, including the attracting, hiring and retention of personnel. Ensure employees and HOD move in the same strategic direction to achieve its mission. Create and report on business plans, monitoring its efficacy and progress. Remain close to all stakeholders including the chairman and board members, staff,clients, key-decision makers and external service suppliers. Research and implement new initiatives to drive revenue, lower operating costs while maintain quality products that are competitive, all while delivery excellent customersupport. Continuous monitoring of the annual budget and ensure that revenue/sales targets aremet. Manage and report on the effective implementation of a marketing strategy tomaintain market relevance and promote products and services to increase sales. Manage key personnel, clients and service providers. Maintain the quality of products, services, customer support and level of service in linewith service level agreements and other retention strategies. Promote the wellness of staff and implementing policies in line with labor legislationand health and safety guidelines to create a diverse and positive working environment. Preparation of annual reports and attending/presenting at board meetings.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo