Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi University of Business and Technology
Finance and Banking - Đại học
2014 → 2017
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Quản lý | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Operations & Customer Service Manager tại Yen Living Vietnam
4/2021 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
* Oversee daily operations to ensure efficiency, consistency, and high-quality service delivery * Lead, train, and supervise the customer service team to ensure performance and service standards are met * Develop and implement customer service procedures, policies, and standards to enhance client satisfaction * Monitor and analyze service metrics (KPIs), identify areas for improvement, and drive operational excellence * Manage recruitment, onboarding, and training processes for new team members * Conduct performance evaluations, provide coaching, and support career development for staff * Coordinate cross-departmental collaboration to streamline workflows and resolve issues promptly * Manage departmental budgets, track expenditures, and ensure cost-effective operations * Prepare operational and financial reports for senior management * Handle escalated customer complaints and ensure timely, satisfactory resolutions * Develop and implement strategies to improve customer retention and loyalty * Ensure compliance with company policies and industry regulations
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Đức Triều Dương - CEO - Founder
Yen Living Vietnam
duong@yenliving.co