Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đào Kiều Anh

Đào Kiều Anh

Hồ sơ 5 sao 23 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 30/07/1995, 29 tuổi

30 Hàng Đào, Hoàn Kiếm,Hà Nội

Cập nhật: 03/07/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

As an experienced Operations and Customer Service Manager with nearly a decade of proven success, I specialize in leading high-performing teams, optimizing service processes, and driving operational excellence. With a strong commitment to continuous improvement and customer satisfaction, I am dedicated to delivering strategic value and fostering long-term growth for the organization.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi University of Business and Technology

Finance and Banking - Đại học

2014 → 2017

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Quản lý
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

Operations & Customer Service Manager tại Yen Living Vietnam

4/2021 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

* Oversee daily operations to ensure efficiency, consistency, and high-quality service delivery * Lead, train, and supervise the customer service team to ensure performance and service standards are met * Develop and implement customer service procedures, policies, and standards to enhance client satisfaction * Monitor and analyze service metrics (KPIs), identify areas for improvement, and drive operational excellence * Manage recruitment, onboarding, and training processes for new team members * Conduct performance evaluations, provide coaching, and support career development for staff * Coordinate cross-departmental collaboration to streamline workflows and resolve issues promptly * Manage departmental budgets, track expenditures, and ensure cost-effective operations * Prepare operational and financial reports for senior management * Handle escalated customer complaints and ensure timely, satisfactory resolutions * Develop and implement strategies to improve customer retention and loyalty * Ensure compliance with company policies and industry regulations

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyễn Đức Triều Dương - CEO - Founder

Yen Living Vietnam

duong@yenliving.co

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo