Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi University of Culture
Bachelor of hospitality management - Đại học
2018 → 2022
Kĩ năng
Time Management | |
Quản lý | |
Tổ chức công việc | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Manager tại SAN HOTEL SERIES
1/2022 → 10/2024 (2 năm 8 tháng)
Hà Nội
Ensuring hotel operations - revenues & team work & quality Making campaign to raise ADR - highest: 1,600,000VND for 3 stars hotel / - highest: 2.400.000VND for 4 stars hotel Raising rank for OTA channels San Boutique Hotel Booking.com: from 8.8 to 9,4 for 3 months TripAdvisor: from 183 to 6 for 3 months San Palace Hotel Booking.com: from 8.7 to 9,2 for 3 months San Grand Hotel Booking.com from 9.3 to 9.5 for 4 months TripAdvisor from 15 to 5 for 3 months Pushing for revenues: from 600,000,000VND until now - average: 1,500,000,000VND per month with sales campaign, extra service as tours, transportations,... - for 3 stars hotel
Business Development tại Mytour Vietnam., Ltd
1/2020 → 1/2022 (2 năm )
Hà Nội
Acquire new partners in the area & sign the contract Passed KPIs every month - sign the contract ~30-40 partners per month Maintain good relationship with partners Partner Support in Developing Marketing Strategies Monitor , review , improve contents for partners to maximize display efficiency Manage allotment and pricing strategies to ensure there is no disparity between channels. Creating the plan to push GMVs/Rev for partners