Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/2641530-hoang-nhat-linh 2641530-hoang-nhat-linh.pdf
Hoàng Nhật Linh

Hoàng Nhật Linh

Hồ sơ 5 sao bạc 24 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 15/09/1996, 28 tuổi

Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 23/08/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

With over 5 years of experience in customer service, having worked at an Old Quarter hotel, managed a homestay chain and a coffee shop, I have strong skills in communication, flexible problem-solving, and good English communication. I am eager to work in a professional environment to further enhance my skills and grow personally and professionally.

Trình độ học vấn chuyên môn

UNIVERSITY OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES

Hotel Management - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Discipline
Problem-solving
Flexibility
Teamwork
Independent
Proactive and responsiveness
Logic

Kinh nghiệm làm việc

Project Manager tại Amita Retreat

6/2025 → 8/2025 (2 tháng)

Hà Nội - Hòa Bình

- Developed pricing for accommodation and additional services - Established house rules, operational systems, and conducted staff training - Coordinated housekeeping and additional guest services upon request - Managed reservations, room rates, and provided guest consultation - Planned maintenance, renovations, and ensured the quality of rooms and common spaces - Controlled costs and managed supplies

Co-owner/Host tại Airbnb chain in the Old Quarter

8/2022 → 8/2025 (3 năm )

Hà Nội

- Managed daily operations: guest welcome, housekeeping coordination, check-in/check-out. - Handled guest situations, resolved OTA reviews. - Coordinated housekeeping and additional guest services upon request. - Managed bookings, room rates, and online platforms (Airbnb, Booking, Fanpage...). - Planned maintenance, renovation, and ensured space quality. - Controlled expenses and supplies.

Host tại The Wooden Apartment

11/2021 → 1/2023 (1 năm 2 tháng)

Hà Nội

- Managed daily operations: guest welcome, housekeeping coordination, check-in/check-out. - Handled guest situations, resolved OTA reviews. - Coordinated housekeeping and additional guest services upon request. - Managed bookings, room rates, and online platforms (Airbnb, Booking, Fanpage...). - Planned maintenance, renovation, and ensured space quality. Controlled expenses and supplies.

Receptionist tại Anise Hotel Hanoi

10/2020 → 4/2021 (6 tháng)

Hà Nội

- Welcomed guests, handled check-in/check-out procedures. - Provided information about hotel services and nearby area. - Coordinated with housekeeping and maintenance to ensure room readiness. - Handled room reservations via phone, email, and OTAs. - Managed guest records and prepared reports. - Handled guest feedback and special requests professionally.

Host tại Milan Homestay

6/2018 → 3/2019 (8 tháng)

Hà Nội

- Managed daily operations: guest welcome, cleaning coordination, check-in/check-out. - Handled guest situations, resolved OTA feedback. - Managed reservations, room pricing, and online channels. Planned maintenance and maintained room quality. - Controlled expenses and materials.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo