Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
N/A
N/A
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Ngoại ngữ
N/A
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
- Proactive and detail-oriented HR and Administrative professional with international experience in hospitality operations, HR support, and training coordination.
- Skilled in organising schedules, preparing materials, and managing customer communication.
- Known for excellent English communication, strong problem-solving skills, and the ability to multitask in dynamic environments.
- Committed to delivering high-quality service aligned with organizational standards and policies.
Trình độ học vấn chuyên môn
Camosun College
Human Recourse Management - Cao đẳng
2023 → 2025
Robert Gordon University
Global Business - Đại học
2020 → 2022
Business Hotel Management School
Hospitality Management - Cao đẳng
2018 → 2020
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Communication skill | |
Multitasking | |
Problem Solving |