Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 1 | 10:54 08/11/2025 |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tùy chỉnh
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại ngữ - Tin học TP HCM
Ngôn ngữ Anh - Đại học
2022 → 2026
Kĩ năng
| Tin học văn phòng | |
| Quản lý | |
| Sáng tạo | |
| Quản lí thời gian | |
| Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
| Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Internship tại Vin Wonders
9/2025 → 11/2025 (2 tháng)
Phú Quốc
• Managed daily visitor intake, welcoming and assisting at least 2,000 guests and tour guides in a high-volume environment. • Resolved a high volume of diverse guest issues, ranging from providing directions to managing critical situations including lost property, ticketing malfunctions, guest fatigue, and psychological distress. • Coordinated with major partner hotels (e.g., Wyndham, Melia, Wondersworld) to arrange emergency guest transportation and specialized assistance. • Managed point-of-sale operations for merchandise and buggy ticket sales, ensuring accurate cash handling and daily remittance. • Accurately recorded and updated operational data—including hotel logistics, tour group movements, and security incidents—into the central database for daily reporting



Zalo