Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
International University ( UWE)
Quản trị kinh doanh trong marketing - Đại học
2016 → 2021
Kĩ năng
| SLOVING PROBLEM | |
| Time Management | |
| ⦁ Team Work. | |
| Digital marketing | |
| SEO | |
| Digital Platform Management | |
| Market research |
Kinh nghiệm làm việc
Digital Marketing Executive tại Silverland Hotel & Spa
10/2025 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Plan, implement, and optimize brand awareness and performance advertising campaigns on Facebook, Instagram, and Google for the banquet hall system at The Myst Đồng Khởi, Silverland Bến Thành, and Silverland Mây. Plan, implement, and optimize brand awareness and performance advertising campaigns on Facebook and Instagram for Smith Restaurant, Maya Bar, Rooty Bar, Bason Café, Jolie Bar, and Sakyo Bar. Coordinate with the Marcom team to plan and execute room-selling campaigns on Facebook and Instagram for The Myst Đồng Khởi, Silverland Bến Thành, and Silverland Mây hotels. Support in adjusting and optimizing Google Ads campaigns for The Myst Đồng Khởi Hotel. Collaborate with the Marcom team to plan SEO content for the website and optimize existing articles for better SEO performance. Prepare reports on revenue, reach, customer traffic, AOV, and other performance metrics as assigned by management.
Digital Marketing Executive tại Good Game ( fashion )
3/2024 → 9/2025 (1 năm 6 tháng)
hồ chí minh
Planned and executed brand awareness and performance advertising campaigns across Facebook, Instagram, Shopee, Lazada, TikTok, and Google. Monitored and analyzed key performance metrics including CPM, CPC, CTR, CPL, and ROAS on e-commerce platforms to optimize campaigns on a weekly and monthly basis. Prepared monthly reports analyzing cost-to-revenue ratios (%Cost/Revenue) for each product and promotional campaign to propose suitable monthly promotional strategies. Collaborated with the content and design teams to plan monthly content for social media channels (Facebook, Instagram, TikTok) and blog posts on Google. Proposed promotional campaigns and managed TikTok livestream ads on a monthly basis. Achievement: Increased monthly revenue from 30 million VND to 140 million VND within six months.



Zalo