Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Foreign Trade University
Associate of Arts - Đại học
2010 → 2012
University of Bedfordshire
Marketing Administration - Đại học
2012 → 2014
Kĩ năng
Leadership | |
Decision making | |
Communication | |
Customer Service | |
Hotel management |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Manager tại Little Hanoi Deluxe Hotel
8/2016 → 9/2018 (2 năm 1 tháng)
No 1 Yen Thai Str, Hoan Kiem Dist, Hanoi
Boosted sales by conferring with customers to evaluate guest's requirements and recommend best-fit company offerings. Maintained and analysed records related to salesee, returns and inventory availability through OTAs extranet systems (Booking.com, Agoda, Expedia,...) Engaged with customers to effectively build rapport and lasting relationships.
General Manager tại Solaria Hotel & Spa
11/2018 → / (6 năm 10 tháng)
22 Bao Khanh Str, Hoan Kiem Dist, Hanoi
Worked with VIP customers to understand needs and provide the properly service. Increased customer satisfaction by resolving all client's issues. Managed quality assurance program, including on-site evaluations, internal audits and customer surveys. Organized budgets, oversaw P&Ls and achieved margin targets consistently to stay on track with growth plans. Developed value-added solutions and approaches by leveraging trends in customer marketplaces and industries. Devised and deployed successful marketing strategies, dramatically boosting hotel ranking.