Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/280586-phuong-quoc-trung 280586-phuong-quoc-trung.pdf
Phương Quốc Trung

Phương Quốc Trung

Hồ sơ 5 sao 305 Lượt xem hồ sơ

Nam, 24/07/1992, 33 tuổi

9D Ngõ 239 Bồ Đề, Long Biên, Hà Nội

Cập nhật: 24/01/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Quảng Nam, Quảng Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

As an enthusiastic and dynamic person, I love to live and work in a challenging environment. With everything I get passion with, I always fight for them; with every tasks assigned, I always try to go through. I always want everything in my life, events, and jobs to be arranged and scheduled considerately. Besides, as a sociable one, I love to work in a team where people have chance to ‘communicate’ with each other to achieve the common goal.

Trình độ học vấn chuyên môn

Foreign Trade University

Associate of Arts - Đại học

2010 → 2012

University of Bedfordshire

Marketing Administration - Đại học

2012 → 2014

Kĩ năng

Leadership
Decision making
Communication
Customer Service
Hotel management

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Manager tại Little Hanoi Deluxe Hotel

8/2016 → 9/2018 (2 năm 1 tháng)

No 1 Yen Thai Str, Hoan Kiem Dist, Hanoi

Boosted sales by conferring with customers to evaluate guest's requirements and recommend best-fit company offerings. Maintained and analysed records related to salesee, returns and inventory availability through OTAs extranet systems (Booking.com, Agoda, Expedia,...) Engaged with customers to effectively build rapport and lasting relationships.

General Manager tại Solaria Hotel & Spa

11/2018 → / (6 năm 10 tháng)

22 Bao Khanh Str, Hoan Kiem Dist, Hanoi

Worked with VIP customers to understand needs and provide the properly service. Increased customer satisfaction by resolving all client's issues. Managed quality assurance program, including on-site evaluations, internal audits and customer surveys. Organized budgets, oversaw P&Ls and achieved margin targets consistently to stay on track with growth plans. Developed value-added solutions and approaches by leveraging trends in customer marketplaces and industries. Devised and deployed successful marketing strategies, dramatically boosting hotel ranking.

Mong muốn về công việc

Sale & Customer Service Professional with 2+ years of experience in systems management and hospitality at one of top ranking hotels ( by TripAdvisor ) in the old quarter. Aiming to use my proven sale, management , and communication and marketing skills to take a new challenge of new position and new career.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo