Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Thị Ngọc Hà

Trần Thị Ngọc Hà

Hồ sơ 5 sao 184 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/05/1989, 34 tuổi

37 Mai Lao Bang

Cập nhật: 30/10/2017

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

Creativity and resposibility while working, quickly adapt to new enviroment. Strongly commitment and hardly give up until finding the best way to fulfill every mission.

Trình độ học vấn chuyên môn

Da Nang University of Economic - Bachelor of International Business Administration

Kĩ năng

Very good in comunication especially Customer care, Highly skilled in planning and implementing.

Kinh nghiệm làm việc

* DEPUTY DIRECTOR March 2017 - Present VAN LOI HOTEL ONE MEMBER LIMITED COMPANY Deputy Director in charge of Administration, HR and Customer Care Main responsibilities: I. Administration: 1. Assigns duties to HOD's and observers performance to ensure adherence to hotel policies and established operating procedures 2. Conducts the morning HODs meetings 3. Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP’s, policies, procedures and service standards 4. Assist GM in key property issues including capital projects, customer service and refurbishment 5. Performs sudden audits on rooms and other operating areas. 6. Ensure hotel staff is provided with uniforms and name tags, and upholds property grooming standards. II. Human Resource management 1. Selects or participate in the selection of hotel staff and completes all new hire paper works. 3. Review employees performance and conducts personnel actions such as disciplinary actions and terminations 4. Builds strong working relationships and communications with hotel staff, HOD's and other departments to ensure maximum operating effectiveness and fulfilment of special event need. 5. Provide effective leadership to hotel team members. 6. Ensures effective, timely and accurate communications flow with regards to hotel policies and procedures. 1 III. Customer Care: 1. Acts as the hotels public relations director and promotes the property within the hotel industry, local community and trade associations. 2. Receives and resolved guest complaints and service recovery process. 3. Respond to any guest or employee emergencies. 4. Corporate client handling and take part in new client acquisition along with the sales team whenever required.

Mong muốn về công việc

I want to find a job that can promote my strengths and delicate myself for the company, thereby enhancing my values as well as contributing to the development of the company.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile