Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Quốc Hùng

Trần Quốc Hùng

Hồ sơ 5 sao 86 Lượt xem hồ sơ

Nam, 02/06/1982, 41 tuổi

393 Lê Đức Thọ Phường 17 Quận Gò Vấp Thành phố Hồ Chí Minh

Cập nhật: 22/09/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Sunway College

Diploma in Hospitality Management - Cao đẳng

2006 → 2009

6 months internship at Shangri-la Hotel, Kuala Lumpur

Griffith University

Bachelor of Business - Đại học

2014 → 2015

Graduated with Distinction

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Quản lí thời gian
Quản lý vệ sinh, hàng hóa.
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Teamwork
Logical thinking and creative
Chăm Sóc khách hàng
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
Leadership Skill
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc
Xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

SHIFT LEADER tại Capalaba Carvery and Café

3/2015 → 2/2016 (11 tháng)

Capalaba QLD, Úc

 Taking order, handling POS  Serving food from the deli display and drinks, making coffee  Overseeing the daily operation of the shift on duty  Attending customer’s enquiries and responding in a friendly manner  Problem solving, handling complaints  Supervising junior staff members, providing training  Inventory checking and ordering  Reporting as scheduled

Restaurant Manager tại Point of View Restaurant

5/2016 → 6/2018 (2 năm 1 tháng)

Brisbane, Australia

 Operate a seamless and efficient busy service doing up to 300 covers per day  Deliver and ensure that customer expectations are consistently exceeded  Respond positively and correct potential problems before they affect customers  Oversee ordering for the business, stock management as well as rotation so that wastage is minimized  Liaise and communicate with kitchen team to plan menu for functions or special events  Forecast and plan roster effectively to meet budgets while consistently maintaining business’ standards  Identify and provide training and motivation for team members  Maintain high standard quality of presentation, hygiene, health and safety

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile