Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Quản lý, điều hành
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Quản lý khách sạn Việt Úc
Quản lý ẩm thực - Trung cấp
2016 → 2016
ĐHSP Hà Nội
Tiểu học - Đại học
2006 → 2009
Kĩ năng
Tin học văn phòng : good at excel, words, outlook | |
Sáng tạo thực đơn | |
Quản lý thời gian , công việc | |
Giải quyết vấn đề | |
Huấn luyện , đào tạo | |
Ngoại ngữ: Tiếng Anh | |
Lập kế hoạch : k mãi , tổ chức tiệc outside |
Kinh nghiệm làm việc
Restaurant Supervisor tại Mường Thanh Saigon Centre
12/2021 → 6/2022 (6 tháng)
8A Mạc Đĩnh Chi , Q1,HCM
Giáo viên tiểu học nhiều môn tại Trường Tiểu học Nguyễn Bá Ngọc
9/1989 → 7/1998 (8 năm 9 tháng)
47/55 Nguyễn Văn Đậu , P6 , QBThạnh , HCM
Dạy lớp tiểu học nhiều môn
Supervisor Restaurant tại Winsor Hotel ,District 5
3/2000 → 12/2000 (9 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Take personal responsibility for maximizing quality levels of product and service, and guest satisfaction Preserve excellent levels of internal and external customer service Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns Comply with all health and safety regulations Report on management regarding sales results and productivity
Asisstant F&B Manager tại Viễn Đông Hotel
1/2001 → 3/2020 (19 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Take personal responsibility for maximizing quality levels of product and service, and guest satisfaction. Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards Preserve excellent levels of internal and external customer service Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns Lead F&B team by attracting, recruiting, training and appraising talented personnel Establish targets, KPI’s, schedules, policies and procedures Provide a two way communication and nurture an ownership environment with emphasis in motivation and teamwork Comply with all health and safety regulations Report on management regarding sales results and productivity