Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Không biết)
Trên 5.000
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Brighton school of Business and Management
Strategic Management and Leadership - Khác
2012 → 2014
Completed a theoretical study of strategic subjects and proposed practical applications of same to the company I was working for. *This is a masters level, post graduate course aimed at business owners and executives.
Kĩ năng
Operations Director | |
Business Development | |
Strategic Planning & Analysis | |
Team Leadership & Development | |
Customer Service | |
Process Improvement | |
Revenue & Profit Growth | |
Project Management | |
Problem Resolution |
Kinh nghiệm làm việc
Operations & CSR Director tại Safestay PLC
3/2018 → 9/2018 (6 tháng)
London, UK
Oversee operations for four sites in London, York, and Edinburgh, with a projected turnover of up to £10M, a GOP of 57% and an EBITDA of 49%. Identify and cultivate new revenue streams and business development opportunities to foster continuous growth. Develop and implement trail operations, including those for contactless vending payment and reduced waste and emissions across all operations. Key Accomplishments: • Achieved an ABR of £25.65, a £2.85 increase on budget and £5.90 increase over the previous year. • Awarded a Half Year Trust You score of 80%. • Improved REVPAB by £4.67 for the budget and £5.90 from the previous year, at £23.12; also improved TREVPAB to £23.93, a £5.11 improvement on budget and £5.74 improvement on the previous year.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Various - Please see below
1/2018
- Nominated, HR & Training Award, 2018 - Environmental Protection and Educational Award, Ha Long Bay, 2016 - Highest Sales Growth (8,4%), London, 2014 - Southern Premier Inn’s Platinum Award for Quality Control, 2012 - Winner, UK Premier Inns Hotel of the Year, 2008/2009 & 2009/2010