Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Tân Cương

Nguyễn Tân Cương

Hồ sơ 5 sao bạc 418 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/12/1992, 32 tuổi

27, Tân Lập, Quỳnh Lôi, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Cập nhật: 28/05/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 16:04 24/12/2018
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Viện Đại học Mở Hà Nội

Du Lịch - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

English
Tin học văn phòng

Kinh nghiệm làm việc

Operation Supervisor tại Bespoke Trendy Hotel Hanoi

3/2022 → 5/2025 (3 năm 2 tháng)

Hà Nội

- Supervise the front desk team, providing guidance, training, and support with Smile software. - Oversee daily front desk operations, including check-ins, check-outs, and guest inquiries. - Ensure a welcoming and professional atmosphere for guests by maintaining a neat and organized front desk area. - Collaborate with housekeeping, maintenance, and other departments to address guest needs and concerns

Customer Service tại Hyperfavor

8/2021 → 2/2022 (6 tháng)

Hà Nội

- Handle complaints, provide appropriate solutions for customers, and follow up to resolve any issues their customers experience. - Reply to emails and requests from guests. - Manage online fanpage.

Giám sát Lễ tân tại Monsieur Diesel hotel

1/2019 → 7/2021 (2 năm 5 tháng)

Hà Nội

- Observe and analyze the overall efficacy of the department - Reply to emails and online requests from guests. - Manage online travel agent site - Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner. - Registers and rooms all arrivals according to established procedures. - Attending to guests' requests.

Lễ Tân tại Hanoi Golden Moon Hotel

7/2015 → 10/2018 (3 năm 3 tháng)

Hà Nội

- Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner. - Perform check in, check out and room change procedures and ensures all date are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation - Registers and rooms all arrivals according to established procedures. - Cashes hotel guest's personal and travelers checks and assists with currency exchange. - Responsible and attends to guest's request of using the services at the hotel - Attends to guest's complains, inquiries and requests. - Reply email and online request from guests. - Sales tour online

Mong muốn về công việc

Take advantages of personal skills & experience to become a professional staff and bring a lot value to customers. From that, I will contribute to development of the company.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo