Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
| Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
|---|---|---|
| Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
| Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
30 - 40 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourism Training School
Quản trị du lịch - Nhà Hàng - Khách sạn - Cao đẳng
2006 → 2008
IFCAD and The Vrije Universiteit (Brussel – Belgium)
Tiếng Pháp và Quản trị - Đại học
2001 → 2006
University Of Social Sciences And Humanities
English Linguistics and Literature. - Đại học
2009 → 2013
HCM City University
Foreign Languages - Information Technology - Đại học
1996 → 2000
Kĩ năng
| Quản lý | |
| Training and Development | |
| Quản lí thời gian |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Front Office Manager tại Duxton Saigon Hotel
5/2008 → 5/2013 (5 năm )
Hồ Chí Minh
Act. Front Office Manager (Pre-opening) tại Pullman Saigon Centre
5/2013 → 5/2014 (1 năm )
Hồ Chí Minh
Front Office Manager tại Liberty Saigon Parkview Hotel
5/2014 → 5/2016 (2 năm )
Hồ Chí Minh
Director of Rooms – Head Office tại TTC Hospitality
7/2021 → 2/2025 (3 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh
- Main responsibility for managing the HKM (Housekeeping Managers) and FOM (Front Office Managers) across the entire Rooms division, including 12 hotels and resorts (3- to 5-star). - Overseeing quality control in other areas such as FnB, Kitchen, Maintenance, Landscaping... - Leading the development and review of operational workflows (SOPs) for the Rooms division. - Playing a key role in the pre-opening processes across the entire Rooms division, PMS. - Supporting and advising departments such as Marketing, Sales, and IT by providing expertise in operations, data analysis, and business activity evaluation. - Supporting & Advising on the standards for hotel/ Resort star rating evaluations.. - Monitoring and managing the planning and handling of customer feedback on social media platforms for properties under the Head Office's supervision. - Acting as General Manager (GM) in the event of a long-term vacancy in this position.
Front Office Manager - pre-opening tại Fusion Suites Saigon
5/2016 → 12/2016 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Pre-opening of contemporary 4-star City hotel. Pre-opening main responsibility: creation and completion of F.O Critical Path, creation of F.O SOPs, recruitment & training F.O personnel, setting up F.O department, working relationship with other departments, prepares departmental budget and financial plans. Opening in July 2016.
Front Office Manager (Soft-opening) tại Oakwood Apartment
12/2016 → 7/2017 (7 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam



Zalo