Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
ĐHDL VĂN LANG
quản trị công trình đô thị - nhà cao tầng - Khác
2005 → 2008
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Pha chế | |
PAPER WORK | |
kỹ năng làm việc đội nhóm |
Kinh nghiệm làm việc
Store manager tại Bonchon chicken Viet Nam
5/2020 → Hiện tại
HCMC
Do paperwork, report to OM, complete tasklist. Control operation of BOH & FOH, according to the manual of company, achieve requirement percentage Proposed plan: revenue, developing products, manpower Training course: improve operation skills for staff.
Supervisor tại Bonchon chicken VN
10/2019 → 4/2020 (6 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Support SM: reports, inventory, wasted discard, check stock, purchasing request, other paperworks, complete any task assignments from SM, OM. - Supervise and ensure the standard of operation in rush hour. - Arrange and lead staff to follow up store‘s process in the shift. - Checking products, supporting staffs well care of customer service, and getting feedback. - Solve basic issues and guest complaints, in complicated cases report to SM for support. - Training staffs: multitask (server - cashier - bar) and service
Supervisor tại Glowskybar
7/2014 → 9/2016 (2 năm 2 tháng)
Hcmc
- Supervise and ensure the standard of operation in rush hour. - Arrange and lead staff to follow up process in the shift. - Checking products, supporting staffs well care of customer service. - Training operation and products knowledge for new staffs.
Team leader tại Paul vietnam
3/2017 → 3/2019 (2 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Carrying out sales for customer in dine - in, apps, hotline, facebook and acting as a cashier. - Receive products from pastry kitchen, check quality of products, design the layout of counter. - Arrange the schedule and lead team to follow up process in bakery counter. - Do paper work : sales report, daily inventory 2 times/day, monthly inventory, purchasing request and waste discard. - Organize events for the request of partners : catering outside. - Training bakery - knowledge and operation for new staffs in store.