Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
100 - 499
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Griffith University
Event Management - Đại học
2011 → 2014
QIBT
Hotel Manager - Cao đẳng
2010 → 2011
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Training and Development | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Teamwork |
Kinh nghiệm làm việc
Group Operation Manager tại Cititel Hotels Chain
7/2018 → Hiện tại
Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam
Generally manage Operation for group of 6 hotels Establish Operation SOPs for the group. Report directly to BODs
Operation Manager tại A&EM Hotel Corner Saigon
8/2017 → 7/2018 (10 tháng)
Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam
Service quality assure in all hotel fields, included but not limited to daily operations, service delivery, Customer satisfaction, SOPs implementation, etc. Safety quality control: included but not limited to Fire safety, Facilities maintenance, guest safety& security, etc. People planning and development: include but not limited to recruitment, training, evaluation and appraisal, etc. Responsibility in assigned targets: include but not limited to hotel revenue, service fulfillment, turnover management, crisis control, brand awareness enhancement, P&L control, etc. Act as an accessing point between investor and hotel management team to deliver agreed missions.
FOM tại Khách Sạn Lafelix
11/2016 → 7/2017 (7 tháng)
Ho Chi Minh
Maintain and develop proper, efficient and profitable operation of the Hotel. Maintain and develop hotel distribution sales network include Travel Agency, Online Travel Agency, Tour operators and corporate organizers. Target and budget planning, identify and forecast business trends, market research on demand and analyses competitors, tailor sales tactics to utilize findings. Leading and monitoring operation team (Front Office, F&B, and Housekeeping) to excel and uphold the hotel's standard in accordance with the objectives established by the management.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Phan Hong Sơn - CEO
Cititel Hotels Chain
son@cititels.com - 0976532538
Michael Baker - GGM
A&EM Corner Saigon Hotel
gm@aemhotels.com - 0938778361
Trần Phương Thư - GM
Khách Sạn Lafelix
info@lafelixhotel.com - 0909618928