Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Sang Nguyen

Sang Nguyen

Hồ sơ 5 sao 279 Lượt xem hồ sơ

Nam, 30/08/1989, 35 tuổi

94 Ben Van Don, Quan 4

Cập nhật: 05/06/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

I am: a “Yellow” person with optimism, open-minded, bold and practical. I am: a traveler, photographer, cook, and staff-party event holder

Trình độ học vấn chuyên môn

Griffith University

Event Management - Đại học

2011 → 2014

QIBT

Hotel Manager - Cao đẳng

2010 → 2011

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Training and Development
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Group Operation Manager tại Cititel Hotels Chain

7/2018 → Hiện tại

Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Generally manage Operation for group of 6 hotels Establish Operation SOPs for the group. Report directly to BODs

Operation Manager tại A&EM Hotel Corner Saigon

8/2017 → 7/2018 (10 tháng)

Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Service quality assure in all hotel fields, included but not limited to daily operations, service delivery, Customer satisfaction, SOPs implementation, etc. Safety quality control: included but not limited to Fire safety, Facilities maintenance, guest safety& security, etc. People planning and development: include but not limited to recruitment, training, evaluation and appraisal, etc. Responsibility in assigned targets: include but not limited to hotel revenue, service fulfillment, turnover management, crisis control, brand awareness enhancement, P&L control, etc. Act as an accessing point between investor and hotel management team to deliver agreed missions.

FOM tại Khách Sạn Lafelix

11/2016 → 7/2017 (7 tháng)

Ho Chi Minh

Maintain and develop proper, efficient and profitable operation of the Hotel. Maintain and develop hotel distribution sales network include Travel Agency, Online Travel Agency, Tour operators and corporate organizers. Target and budget planning, identify and forecast business trends, market research on demand and analyses competitors, tailor sales tactics to utilize findings. Leading and monitoring operation team (Front Office, F&B, and Housekeeping) to excel and uphold the hotel's standard in accordance with the objectives established by the management.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Phan Hong Sơn - CEO

Cititel Hotels Chain

son@cititels.com - 0976532538

Michael Baker - GGM

A&EM Corner Saigon Hotel

gm@aemhotels.com - 0938778361

Trần Phương Thư - GM

Khách Sạn Lafelix

info@lafelixhotel.com - 0909618928

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo